உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کواڈ ممالک کے ہم منصبوں کو پی ایم مودی کے تحفے، جانیے PM Modi نے کس کو کیا دیا تحفہ؟

    پی ایم مودی کا والہانہ استقبال کیا گیا۔

    پی ایم مودی کا والہانہ استقبال کیا گیا۔

    لکڑی پر دستکاری ہندوستان کی مشہور یادگاروں سے لی گئی روایتی جالی ڈیزائنوں سے متاثر ایک پیچیدہ فن ہے۔ اس طرح کے ڈیزائن سب سے زیادہ مطابقت پذیر طریقے سے ماہرین کے ذریعہ بنائے جاتے ہیں۔ لکڑی کے نقش و نگار کی مہارت ہندوستان کی بہترین کاریگری اور بھرپور روایت کی ایک مثال ہے۔

    • Share this:
      ہاتھ سے نقش شدہ روغن پینٹنگ (handcarved Rogan painting ) کے ساتھ سانجھی آرٹ اور باکس سے لے کر پٹمڈائی سلک میٹ اور گونڈ آرٹ پینٹنگ تک وزیر اعظم نریندر مودی نے ہندوستان کے بھرپور ورثے اور ثقافت کی ایک جھلک پیش کی جب انہوں نے چار کواڈ ممالک (Quad Nations) کے اپنے ہم منصبوں اور معززین کو تحائف پیش کیے۔

      پی ایم مودی کواڈ لیڈروں کی چوٹی کانفرنس میں شرکت کے لیے دو روزہ دورے پر جاپان پہنچے جس کا مقصد بااثر گروپ کے رکن ممالک کے درمیان تعاون کو مزید تقویت دینا اور ہند-بحرالکاہل خطے میں ہونے والی پیش رفت پر تبادلہ خیال کرنا ہے۔

      امریکی صدر جو بائیڈن کے لیے سانجھی آرٹ/ اصل: متھرا، اتر پردیش

      سانجھی کاغذ پر ہاتھ کاٹنے کا فن ہے۔ جو کہ اتر پردیش کے متھرا میں ایک آرٹ کی شکل ہے، جو بھگوان کرشن کا مشہور گھر ہے۔ روایتی طور پر بھگوان کرشن کی کہانیوں کے نقش اسٹینسل میں بنائے جاتے ہیں۔

      یہ سٹینسل کینچی یا بلیڈ کا استعمال کرتے ہوئے ہاتھ سے کاٹے جاتے ہیں۔ نازک سانجھی کو اکثر کاغذ کی پتلی چادروں سے اکٹھا رکھا جاتا ہے۔ سانجھی پینل ایک قومی ایوارڈ یافتہ کے ذریعہ متھرا کے ٹھاکورانی گھاٹ کی تھیم پر مبنی ہے۔
      جاپانی وزیر اعظم فومیو کشیدا کی روگن پینٹنگ کے ساتھ لکڑی کا ہاتھ سے تراشیدہ باکس:

      یہ آرٹ ورک دو مختلف فنون کا مجموعہ ہے۔ روگن پینٹنگ اور لکڑی کے ہاتھ سے نقش و نگار سے مزین ہے۔ روغن پینٹنگ، گجرات کے کچے ضلع میں کپڑوں کی چھپائی کا ایک فن ہے۔ اس دستکاری میں ابلے ہوئے تیل اور سبزیوں کے رنگوں سے بنے ہوئے پینٹ کو کپڑے پر دھاتی بلاک (پرنٹنگ) یا اسٹائلس (پینٹنگ) کا استعمال کرتے ہوئے بچھایا جاتا ہے۔

      یہ دستکاری 20 ویں صدی کے آخر میں تقریباً ختم ہو گئی تھی، روگن پینٹنگ صرف ایک خاندان کے ذریعے کی جاتی تھی۔ لفظ 'روغن' فارسی سے آیا ہے، جس کا مطلب وارنش یا تیل ہے۔ روغن پینٹنگ بنانے کا عمل بہت محنت طلب ہے اور ہنر مند افراد ہی اس کام کو انجام دیتے ہیں۔ فنکار اس پینٹ پیسٹ کی تھوڑی سی مقدار اپنی ہتھیلی میں رکھتے ہیں۔

      کمرے کے درجہ حرارت پر پینٹ کو دھات کی چھڑی کا استعمال کرتے ہوئے احتیاط سے نقشوں اور تصویروں میں گھما دیا جاتا ہے جو کبھی کپڑے کے ساتھ رابطے میں نہیں آتی ہے۔ اس کے بعد کاریگر اپنے ڈیزائنوں کو ایک خالی تانے بانے میں جوڑتا ہے، اس طرح اس کی عکس کی تصویر پرنٹ کرتا ہے۔ درحقیقت یہ پرنٹنگ کی ایک بہت ہی بنیادی شکل ہے۔

      پہلے ڈیزائن سادہ اور دہاتی نوعیت کے ہوتے تھے، لیکن وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ یہ دستکاری زیادہ اسٹائلائز ہو گئی ہے اور اب اسے ایک اعلیٰ آرٹ فارم کے طور پر سمجھا جاتا ہے۔

      مزید پڑھیں: Attention SBI Customers: ایس بی آئی کے صارفین توجہ دیں! ایسا چرایا جارہا ہے ذاتی ڈیٹا! رہیں ہوشیار

      لکڑی پر دستکاری ہندوستان کی مشہور یادگاروں سے لی گئی روایتی جالی ڈیزائنوں سے متاثر ایک پیچیدہ فن ہے۔ اس طرح کے ڈیزائن سب سے زیادہ مطابقت پذیر طریقے سے ماہرین کے ذریعہ بنائے جاتے ہیں۔ لکڑی کے نقش و نگار کی مہارت ہندوستان کی بہترین کاریگری اور بھرپور روایت کی ایک مثال ہے۔

      مزید پڑھیں: پاکستان میں عمران خان کی پارٹی کے 250 سے زیادہ کارکنان گرفتار، ایک پولیس اہلکار کی موت

      سابق جاپانی پی ایم ایس کے لیے پٹمادائی سلک میٹس:

      پٹامڈائی، ترونیل ویلی ضلع کا ایک چھوٹا سا گاؤں، دریائے تمیراپرانی کے کنارے اگنے والی 'کورائی' گھاس سے بہترین ریشم کی چٹائی بُننے کی منفرد روایت کا گھر ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: