اپنا ضلع منتخب کریں۔

    امریکی سفارت خانہ کی جانب سے ویزا بحران سے نمٹنے کے لیے اقدامات، طلبہ اور ملازمت پیشہ افراد کو ہوگا فائدہ؟

    سفری پابندیاں کے بعد مسافروں کی تعداد میں اضافہ ہوسکتا ہے۔

    سفری پابندیاں کے بعد مسافروں کی تعداد میں اضافہ ہوسکتا ہے۔

    بیان میں کہا گیا ہے کہ جیسے ہی سفری پابندیاں ہٹا دی گئی ہیں، ہندوستان کے مشن نے جائز سفر کی سہولت فراہم کرنے کو ترجیح دی ہے اور 2022 میں 8,00,000 سے زیادہ غیر تارکین وطن ویزوں کا فیصلہ کیا ہے، جس میں طالب علم اور ملازمت کے ویزوں کی ریکارڈ تعداد بھی شامل ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • USA
    • Share this:
      ہندوستان میں ویزا پروسیسنگ میں تاخیر کو کم کرنے کے مقصد کے ساتھ امریکہ نے نئے اقدامات شروع کیے ہیں، جن میں پہلی بار درخواست دہندگان کے لیے خصوصی انٹرویوز کا شیڈول بنانا اور قونصلر عملے کی طاقت میں اضافہ شامل ہے۔ ویزا کے بیک لاگ کو کم کرنے کے کثیر الجہتی نقطہ نظر کے ایک حصے کے طور پر دہلی میں امریکی سفارت خانے اور ممبئی، چینائی، کولکاتا اور حیدرآباد کے قونصل خانوں نے 21 جنوری کو ’خصوصی ہفتہ انٹرویو‘ کا انعقاد کیا۔

      اتوار کو امریکی سفارت خانے نے کہا کہ 21 جنوری کو ہندوستان میں امریکی مشن نے پہلی بار ویزا کے درخواست دہندگان کے انتظار کے اوقات کو کم کرنے کی ایک بڑی کوشش کا تیقن دیا ہے، جس کے تحت خصوصی انٹرویو کے دنوں کی ایک سیریز کا آغاز کیا گیا ہے۔

      ’نئی دہلی میں ریاستہائے متحدہ امریکہ کے سفارت خانے، ممبئی، چینائی، کولکاتا اور حیدرآباد میں قونصل خانوں نے ہفتے کے روز ان درخواست دہندگان کو ایڈجسٹ کرنے کے لیے قونصلر آپریشن کھول دیا جن کو ذاتی طور پر ویزا انٹرویو کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ مشن اضافی طور پر بھی جاری رکھے گا۔

      اس میں کہا گیا ہے کہ امریکی محکمہ خارجہ نے سابقہ ​​امریکی ویزا کے حامل درخواست دہندگان کے لیے انٹرویو سے چھوٹ کے کیسز کی ریموٹ پروسیسنگ کو نافذ کیا ہے۔ جنوری اور مارچ 2023 کے درمیان واشنگٹن اور دیگر سفارت خانوں سے درجنوں عارضی قونصلر افسران ویزا پروسیسنگ کی صلاحیت کو بڑھانے کے لیے ہندوستان پہنچیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      سفارتخانے نے کہا کہ ہندوستان میں امریکی مشن مکمل عملے کے ساتھ ہوگا اور ہم توقع کرتے ہیں کہ کورونا وائرس سے پہلے کی سطح پر ویزا پر کارروائی کی جائے گی۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ جیسے ہی سفری پابندیاں ہٹا دی گئی ہیں۔

      اس میں کہا گیا ہے کہ ہندوستان کے مشن نے جائز سفر کی سہولت فراہم کرنے کو ترجیح دی ہے اور 2022 میں 8,00,000 سے زیادہ غیر تارکین وطن ویزوں کا فیصلہ کیا ہے، جس میں طالب علم اور ملازمت کے ویزوں کی ریکارڈ تعداد بھی شامل ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: