உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sri Lanka: ہندوستان کی اپنےپڑوسی ملک کیلئے مدد، سری لنکاکوزندگی بچانےوالی دوائیوں کی فراہمی

    سری لنکا میں جاری بحران کے دوران ہندوستان کی مدد (احتجاج کے فائل فوٹو)

    سری لنکا میں جاری بحران کے دوران ہندوستان کی مدد (احتجاج کے فائل فوٹو)

    ٹویٹر پر سری لنکا میں ہندوستان کے ہائی کمیشن نے کہا کہ کھیپ کی قیمت 260 روپیے ملین کے قریب ہے۔ ان کوششوں سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی 'پڑوسی پہلے' پالیسی جو لوگوں سے لوگوں کے درمیان مشغولیت رکھتی ہے، اب بھی فعال ہے۔

    • Share this:
      سری لنکا کے عوام کے لیے حکومت ہند کی حمایت جاری ہے۔ اسی کے تسلسل میں ہندوستان نے تازہ ترین امداد میں ہفتہ کو جافنا ٹیچنگ ہسپتال (JTH) کو دو ٹرک بھری جان بچانے والی ادویات اور سامان فراہم کیا۔

      یہ امداد قونصلیٹ جنرل آف انڈیا، جافنا راکیش نٹراج نے ڈائریکٹر (قائم مقام) جے ٹی ایچ، ڈاکٹر نانتھا کمار کے حوالے کی ہے۔ سری لنکا کو مزید امداد دی جانی ہے۔ یہ امداد جزیرہ نما قوم کے شمالی صوبے میں عمومی اور اہم دیکھ بھال کو یقینی بنائے گی۔

      اپنی پڑوسی سب سے پہلے کی پالیسی کے مطابق ہندوستان ایک بار پھر سری لنکا کے معاشی بحران کے دوران مدد کے لیے آگے آیا۔ کولمبو میں ہائی کمشنر، گوپال باگلے نے جمعہ کو کل 3.3 ٹن ضروری طبی سامان 1990 سووسیریا ایمبولینس سروس کے حوالے کیا۔

      باگلے نے کہا کہ وزیر خارجہ ایس جے شنکر کو مارچ 2022 میں کولمبو میں سووسیریا ہیڈ کوارٹر کے دورے کے دوران فاؤنڈیشن کو درپیش طبی سامان کی بڑھتی ہوئی کمی سے آگاہ کیا گیا تھا۔ طبی سامان کی فوری ضرورت کے جواب میں ہائی کمیشن نے کہا کہ ہندوستانی بحریہ کے جہاز (آئی این ایس) گھڑیال کو اس مقصد کے لیے خصوصی طور پر تعینات کیا گیا تھا۔

      ہندوستان سری لنکا کا ایک مضبوط اور باہمی طور پر فائدہ مند شراکت دار بن رہا ہے۔ وبائی امراض اور کھاد کی افراتفری کے دوران امداد کے علاوہ، ہندوستان جزیرے کی قوم کو بنیادی مصنوعات بھی عطیہ کر رہا ہے۔

      مزید پڑھیں: گیان واپی کو لے کر RSS سربراہ موہن بھاگوت کے بیان پر جماعت اسلامی نے کہی یہ بڑی بات

      قبل ازیں 27 مئی کو سری لنکا میں ہندوستان کے قائم مقام ہائی کمشنر ونود کے جیکب نے کولمبو میں وزیر صحت کیہیلیا رامبوکویلا کو 25 ٹن سے زیادہ طبی سامان کی ایک کھیپ سونپی۔

      مزید پڑھیں: Minorities Commission:سپریم کورٹ میں اقلیتی کمیشن کی دفعہ کی قانونی حیثیت کو چیلنج، دیوکی نندن ٹھاکر نے داخل کی عرضی

      ٹویٹر پر سری لنکا میں ہندوستان کے ہائی کمیشن نے کہا کہ کھیپ کی قیمت 260 روپیے ملین کے قریب ہے۔ ان کوششوں سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی 'پڑوسی پہلے' پالیسی جو لوگوں سے لوگوں کے درمیان مشغولیت رکھتی ہے، اب بھی فعال ہے۔ ان کی تکمیل ہندوستان کے لوگوں نے کی ہے جو سری لنکا میں اپنے بھائیوں اور بہنوں کے لیے دل کھول کر چندہ دیتے رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: