உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Indian Embassy In Kyiv:کیو میں 17مئی سے ہندوستانی سفارتخانہ دوبارہ شروع کرے گا کام

    یوکرین میں 17مئی سے ہندوستانی سفارتخانہ دوبارہ شروع کرے گا کام۔

    یوکرین میں 17مئی سے ہندوستانی سفارتخانہ دوبارہ شروع کرے گا کام۔

    Indian Embassy In Kyiv: یکم مارچ کو کیف میں میزائل حملے میں جس ٹی وی ٹاور کو نشانہ بنایا گیا تھا وہ ہندوستانی سفارت خانے کی عمارت کے بالکل قریب واقع ہے۔ یہ راحت کی بات ہے کہ اس سے پہلے بھی ہندوستانی سفارت خانہ اپنا کام کیف سے باہر منتقل کر چکا تھا۔

    • Share this:
      Indian Embassy In Kyiv: ہندوستان نے یوکرین کے دارالحکومت کیو میں اپنے سفارت خانے کا کام دوبارہ شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ہندوستانی سفارت خانہ 17 مارچ سے کام کرنا شروع کر دے گا۔ روس یوکرین جنگ کی وجہ سے ہندوستانی سفارت خانے کی خدمات پولینڈ کے دارالحکومت وارسا سے چلائی جارہی تھیں۔ ہندوستان نے اس سے قبل 28 فروری کو اپنا سفارت خانہ کیو سے Lviv منتقل کیا تھا۔ اسی وقت، 13 مارچ 2022 کو یوکرین میں ہندوستانی سفارت خانے کے عملے کو پولینڈ سے کام کرنے کی ہدایت دی گئی۔

      جمعہ کو سرکاری معلومات کا اشتراک کرتے ہوئے، وزارت خارجہ نے کہا کہ یوکرین میں ہندوستان کا سفارت خانہ 17 مئی سے کیف میں اپنا کام دوبارہ شروع کرے گا۔ ہندوستان واحد ملک نہیں تھا جس نے جنگی بحران کے دوران اپنا سفارت خانہ یوکرین سے باہر منتقل کیا۔ امریکہ، برطانیہ سمیت کئی ممالک اس سے قبل بھی اپنے سفارت خانے منتقل کر چکے ہیں۔ تاہم، ماضی میں، برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن اور امریکی وزرائے دفاع و خارجہ سمیت کئی رہنماؤں کے کیف کے دورے کے بعد، مغربی ممالک نے کیف میں اپنے سفارت خانے کے کام کو بحال کرنے کا فیصلہ کیا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Sri Lanka:رانل وکرم سنگھے بنے سری لنکا کے نئے وزیر اعظم، کیا اقتصادی بحران سے نکلے گا ملک؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia attack Finland:ناٹو کی رکنیت کو لے کر کیوں متحرک ہے فن لینڈ؟کیا ہے ماہرین کی رائے؟

      ہندوستانی سفارتخانے کے نزدیک ٹی وی ٹاور کو بنایا تھا نشانہ
      یہ بات اہم ہے کہ یکم مارچ کو کیف میں میزائل حملے میں جس ٹی وی ٹاور کو نشانہ بنایا گیا تھا وہ ہندوستانی سفارت خانے کی عمارت کے بالکل قریب واقع ہے۔ یہ راحت کی بات ہے کہ اس سے پہلے بھی ہندوستانی سفارت خانہ اپنا کام کیف سے باہر منتقل کر چکا تھا۔ ساتھ ہی ذرائع کے مطابق کیف میں سفارتخانہ کو سیکورٹی کے تعین کے طے شدہ عمل کے بعد ہی کھولنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: