உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rishi Sunak: برطانیہ میں وزیر اعظم بننے کا مقابلہ آخری مرحلے میں داخل! کیا رشی سونک بن سکتے ہیں اگلے PM ؟

    پولز سے پتہ چلتا ہے کہ پارٹی اراکین کے مقابلے میں ٹرس، سونک کو شکست دے سکتی ہیں۔

    پولز سے پتہ چلتا ہے کہ پارٹی اراکین کے مقابلے میں ٹرس، سونک کو شکست دے سکتی ہیں۔

    سونک ایک طویل مدتی برسراقتدار پارٹی کے رکن ہیں وہ 200 سال سے زائد عرصے کے بعد برطانیہ کے سب سے کم عمر وزیر اعظم اور ملک کے پہلے جنوبی ایشیائی اور ہندوستانی نژاد رہنما بن سکتے ہیں۔ تاہم ووٹنگ کے پانچ راؤنڈز میں لگاتار سرفہرست رہنے کے باوجود پولز سے پتہ چلتا ہے کہ پارٹی اراکین کے مقابلے میں ٹرس سونک کو شکست دے سکتی ہیں۔

    • Share this:
      کنزرویٹو پارٹی (Conservative Party) کے رہنما اور برطانوی وزیر اعظم کا عہدہ سنبھالنے کی دوڑ میں حتمی دو امیدوار رشی سونک (Rishi Sunak) اور لِز ٹرس (Liz Truss) آگے آگے ہیں، جن کے حریف پینی مورڈانٹ (Penny Mordaunt) بدھ کے روز مقابلے سے باہر ہو گئے۔ اصل میں گیارہ امیدواروں نے اپنے نام پیش کیے تھے، لیکن کنزرویٹو قانون سازوں کے پانچویں اور آخری بیلٹ میں سونک 137 ووٹوں کے ساتھ قیادت کے مقابلے میں سرفہرست رہے، جبکہ ٹرس نے 113 ووٹ حاصل کیے۔ وزیر تجارت پینی مورڈانٹ 105 ووٹ لے کر دوڑ سے باہر ہو گئے۔

      ٹرس نے نتائج کے فوراً بعد ایک ٹویٹ میں اپنے حامیوں کا شکریہ ادا کیا اور کہ میں پہلے دن سے میدان میں بازی مارنے کے لیے تیار ہوں۔ سونک نے ٹویٹر پر بھی کہا کہ شکر ہوں کہ میرے ساتھیوں نے آج مجھ پر اعتماد کیا۔ میں پورے ملک میں اپنا پیغام پہنچانے کے لیے دن رات کام کروں گا۔‘‘

      وہیں پینی مورڈانٹ دوسرے نمبر پر آنے والے لِز ٹرس سے صرف آٹھ ووٹوں سے پیچھے تھے، انھوں نے پارٹی سے اب تک اکثر ناکام قیادت کے مقابلے کے بعد متحد ہونے کا مطالبہ کیا۔ انھوں نے کہا کہ سیاست آسان نہیں ہے۔ یہ ایک منقسم اور مشکل جگہ ہو سکتی ہے۔ انہوں نے ایک بیان میں کہا کہ ہم سب کو اب اپنی پارٹی کو متحد کرنے کے لیے مل کر کام کرنا چاہیے اور اس کام پر توجہ مرکوز کرنی چاہیے جو ہمیں کرنے کی ضرورت ہے۔

      پارٹی کا نیا لیڈر بننے کے لیے یا تو سونک یا لز ٹرس کا انتخاب 180,000 کنزرویٹو اراکین کی بیلٹ سے کیا جائے گا۔ فاتح کا اعلان 5 ستمبر کو کیا جائے گا اور وہ خود بخود برطانیہ کا نیا وزیراعظم بن جائے گا۔ 10 ڈاؤننگ اسٹریٹ (برطانوی وزیراعظم کا محل) پر نئے آنے والے اس کے بعد 7 ستمبر کو ہاؤس آف کامنز میں اپنے پہلے وزیراعظم کے سوالات (PMQs) سے خطاب کریں گے۔

      رشی سونک بمقابلہ لز ٹرس:

      انفوسس کے شریک بانی نارائن مورتی کے داماد اور لِز ٹرس کے درمیان لڑائی نے یوکرین پر روس کے حملے پر برطانیہ کے ردعمل کی قیادت کی ہے بطور خارجہ سکریٹری کے لیے کہا جاتا ہے کہ یہ ایک بہت ہی سخت دوڑ ہے۔ بی بی سی نے منگل کے نتائج کے بعد کہا کہ یہ ایک بہت ہی سخت دوڑ ہے اور اس وقت واضح کامیابی حاصل کرنا ناممکن ہے۔

      مزید پڑھیں: 

      سونک ایک طویل مدتی برسراقتدار پارٹی کے رکن ہیں وہ 200 سال سے زائد عرصے کے بعد برطانیہ کے سب سے کم عمر وزیر اعظم اور ملک کے پہلے جنوبی ایشیائی اور ہندوستانی نژاد رہنما بن سکتے ہیں۔ تاہم ووٹنگ کے پانچ راؤنڈز میں لگاتار سرفہرست رہنے کے باوجود پولز سے پتہ چلتا ہے کہ پارٹی اراکین کے مقابلے میں ٹرس سونک کو شکست دے سکتی ہیں۔

      مزید پڑھیں: 


      پیر اور منگل کے دوران کنزرویٹو پارٹی کے 725 اراکین کے تازہ ترین YouGov سروے سے پتہ چلتا ہے کہ ٹرس، سونک کو 54 فیصد سے 35 فیصد تک ہرائے گی۔ سب کچھ بدل سکتا ہے کیونکہ برطانیہ کے مختلف حصوں میں ہسٹنگز کو منظم کرنے کی دوڑ کنزرویٹو پارٹی کے ہیڈ کوارٹر کے ذریعے سنبھال لی جائے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: