உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان۔ سعودی عرب تعلقات میں ہوگی نئی پہل، جے شنکر کی سعودی ولی عہد MbS سے ملاقات

    وزیر خارجہ سعودی عرب میں ہندوستانی برادری سے بھی بات چیت کریں گے۔

    وزیر خارجہ سعودی عرب میں ہندوستانی برادری سے بھی بات چیت کریں گے۔

    India Saudi Arabia relation: ریلیز کے مطابق ہندوستان اور سعودی عرب کے تعلقات پچھلے کچھ سال میں کافی مضبوط ہوئے ہیں جن میں سیاسی، سیکورٹی، توانائی، تجارت، سرمایہ کاری، صحت، خوراک کی حفاظت، ثقافتی اور دفاعی شعبے شامل ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, IndiaSaudi ArabiaSaudi ArabiaSaudi Arabia
    • Share this:
      وزیر خارجہ ایس جے شنکر (S Jaishankar) نے اتوار کے روز جدہ میں سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان آل سعود (Crown Prince Mohammed bin Salman Al Saud) سے ملاقات کی اور ان سے دونوں ممالک کے درمیان دو طرفہ تعلقات کے بارے تفصیلی گفتگو کی۔

      جے شنکر نے ٹویٹ کیا کہ آج سہ پہر سعودی وزیر خارجہ اور پرنس فیصل بن فرحان کے ساتھ گرمجوشی اور نتیجہ خیز ملاقات ہوئی۔ اس دوران ہندوستان-سعودی پارٹنرشپ کونسل کی سیاسی، سیکورٹی، سماجی اور ثقافتی کمیٹی کی شریک صدارت کی گئی۔ جے شنکر ہفتہ سے سعودی عرب کے دو روزہ دورے پر پہنچے، جو ہندوستان کے وزیر خارجہ کے طور پر مملکت کا پہلا دورہ ہے۔

      ایک ٹویٹ میں جے شنکر نے لکھا کہ آج شام جدہ میں ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان سے ملاقات کرنا اعزاز کی بات رہی ہے۔ وزیر اعظم کی جانب سے گرمجوشی سے مبارکباد پیش کی۔ انہیں ہمارے ہندوستان ۔ سعودی عرب دوطرفہ تعلقات میں پیش رفت سے آگاہ کیا۔ ہمارے تعلقات کے بارے میں اپنے نقطہ نظر سے آگاہ کیا گیا۔ اس سے قبل دن میں جے شنکر نے سعودی وزیر خارجہ فیصل بن فرحان آل سعود (Faisal bin Farhan Al Saud) سے ملاقات کی اور ہندوستان-سعودی پارٹنرشپ کونسل کی سیاسی، سلامتی، سماجی اور ثقافتی (PSSC) کمیٹی کی میٹنگ میں شریک صدارت کی۔

      ایک ریلیز میں کہا گیا ہے کہ دونوں وزراء دو طرفہ تعلقات کا ایک جامع جائزہ لیں گے اور پی ایس ایس سی کمیٹی کے چار مشترکہ ورکنگ گروپس یعنی سیاسی اور سماجی طور پر ہونے والی پیش رفت پر تبادلہ خیال کریں گے۔ ایک ریلیز میں مزید کہا گیا کہ ان گروپوں اور سینئر عہدیداروں (سیکرٹری کی سطح پر) کی میٹنگیں گزشتہ چند مہینوں میں منعقد کی گئی ہیں۔ وزارت خارجہ نے کہا کہ دونوں فریقین باہمی دلچسپی کے علاقائی اور بین الاقوامی امور پر بھی تبادلہ خیال کریں گے جن میں اقوام متحدہ، گروپ آف ٹوئنٹی (G20) اور خلیج تعاون کونسل (GCC) میں تعاون شامل ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      ملکہ الیزابیتھ-دوئم: جب حیدرآباد کے نظام نے ملکہ کو 300 ہیروں سے جڑا ہارپیش کیا، جانئے مکمل کہانی

      ریلیز کے مطابق ہندوستان اور سعودی عرب کے تعلقات پچھلے کچھ سال میں کافی مضبوط ہوئے ہیں جن میں سیاسی، سیکورٹی، توانائی، تجارت، سرمایہ کاری، صحت، خوراک کی حفاظت، ثقافتی اور دفاعی شعبے شامل ہیں۔ دونوں ممالک کی اعلیٰ قیادت عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کے دوران بھی قریبی رابطے میں رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      گیانواپی معاملے پر بڑا فیصلہ: ہندو فریق کی عرضی منظور، مسلم فریق کی درخواست خارج



      دورے کے دوران جے شنکر دیگر سعودی معززین کے ساتھ ساتھ خلیج تعاون کونسل (جی سی سی) کے سکریٹری جنرل نائف فلاح مبارک الحجرف سے بھی ملاقات کریں گے۔ دونوں فریقین دوطرفہ تعلقات کا جائزہ لیں گے اور ان کو بڑھانے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کریں گے۔ وزیر سعودی عرب میں ہندوستانی برادری سے بھی بات چیت کریں گے-
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: