உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سعودی عرب میں طوفانی بارش سے 2 افراد ہلاک، کئی کاریں بہہ گئی، بجلی منقطع، عوام میں افراتفری

    تصویر بشکریہ Saudi Gazette ٹوئٹر

    تصویر بشکریہ Saudi Gazette ٹوئٹر

    جدہ میں اسکول اور یونیورسٹیاں بند کر دی گئیں، حکام نے طوفانی موسم کے پیش نظر طلوع فجر سے پہلے اعلان کیا۔ سرکاری ایس پی اے نے کہا کہ قریبی قصبوں ربیغ اور خولیس میں بھی اسکول بند کر دیے گئے تاکہ مرد اور خواتین طلبہ کی حفاظت کو یقینی بنایا جا سکے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Saudi Arabia
    • Share this:
      جمعرات کو سعودی عرب کے مغربی ساحلی شہر جدہ میں تیز ہواؤں اور شدید بارش کے باعث سڑکیں بند ہوگئی اور کئی کاریں بہہ گئی۔ اس دوران دو افراد ہلاک ہونے کی اطلاع دی گئی ہے۔ حکام نے مکہ کے راستے بند کر دیے اور بحیرہ احمر پر واقع چالیس لاکھ کے شہر سے پروازیں منسوخ کر دیں۔ ڈوبی ہوئی کاروں سے متعدد افراد کو بچا لیا گیا۔ سوشل میڈیا پوسٹس میں جمعرات کی صبح لوگوں کو سیلاب سے بھری گلیوں اور کیچڑ میں پھنسی کاروں سے گزرتے ہوئے دکھایا گیا، اس کے علاوہ ہفتے کے آخر میں مزید بارش کی توقع ہے۔

      شہر کے کنگ عبدالعزیز بین الاقوامی ہوائی اڈے کے ذرائع نے کہا کہ موسم کی خرابی کی وجہ سے کچھ پروازوں کی روانگی میں تاخیر ہوئی ہے اور مسافروں پر زور دیا کہ وہ تازہ ترین شیڈول کے لیے کیریئرز سے رابطہ کریں۔ جدہ میں ایک برطانوی فٹنس کوچ پیٹر کامنسکی نے اپنے اپارٹمنٹ کی عمارت سے آسمانی بجلی گرنے کی تصویر کھینچی۔ وہ اپنی گاڑی کو چیک کرنے کے لیے ننگے پاؤں باہر گیا تھے، جسے انھوں نے پانی میں ڈوبا ہوا پایا۔


      انہوں نے میڈیا کو بتایا کہ یہ سب کچھ اندر سے دیکھ کر بہت متاثر کن تھا جب تک کہ مجھے احساس نہیں ہوا کہ مجھے اپنی کار کو چیک کرنا ہے۔ میں نے اسے بچانے کے لیے سڑک پر گھٹنے ٹیک دیے! جدہ میں جمعرات کی صبح عام نہیں تھی، میں نے ایسا پہلی بار دیکھا ہے۔ ایک اور شخص نے کہا کہ ہم آج صبح طائف اور پھر ریاض جانے والے تھے۔ ابھی چھ گھنٹے سے بارش ہو رہی ہے۔ میں نے ایسی بارش پہلے کبھی نہیں دیکھی۔ میرے بچے خوفزدہ ہیں اور تیز گرج کی وجہ سے جاگ گئے۔ آپ اب بھی بجلی اور گرج دیکھ سکتے ہیں۔


      یہ بھی پڑھیں: 

      جدہ میں اسکول اور یونیورسٹیاں بند کر دی گئیں، حکام نے طوفانی موسم کے پیش نظر طلوع فجر سے پہلے اعلان کیا۔ سرکاری ایس پی اے نے کہا کہ قریبی قصبوں ربیغ اور خولیس میں بھی اسکول بند کر دیے گئے تاکہ مرد اور خواتین طلبہ کی حفاظت کو یقینی بنایا جا سکے۔ ملک کے طلبہ امتحانات کے لیے تیاری کررہے ہیں لیکن بدھ کے روز اسکول بند کردیئے گئے۔

      شاہ سلمان نے قطر ورلڈ کپ کے میچ میں سعودی عرب کی ارجنٹائن کے خلاف شکست کے بعد قومی تعطیل کا اعلان کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: