اپنا ضلع منتخب کریں۔

    واشنگٹن پوسٹ بیچ کر این ایف ایل ٹیم خریدنا چاہتے ہیں جیف بیزوس، میڈیا رپورٹ میں دعویٰ

    واشنگٹن پوسٹ بیچ کر این ایف ایل ٹیم خریدنا چاہتے ہیں جیف بیزوس، میڈیا رپورٹ میں دعویٰ

    واشنگٹن پوسٹ بیچ کر این ایف ایل ٹیم خریدنا چاہتے ہیں جیف بیزوس، میڈیا رپورٹ میں دعویٰ

    اس معاملے کی اہم معلومات رکھنے والے ایک ذرائع کے مطابق، واشنگٹن پوسٹ کو فروخت کرنے کے لیے تیار مانا جارہا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Washington
    • Share this:
      نیویارک پوسٹ کے مطابق، ایمزون کے بانی جیف بیزوس فٹ بال ٹیم واشنگٹن کمانڈرس کو خریدنے کے لیے امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ کو بیچ سکتے ہیں۔ اس معاملے کی اہم معلومات رکھنے والے ایک ذرائع کے مطابق، واشنگٹن پوسٹ کو فروخت کرنے کے لیے تیار مانا جارہا ہے۔ ایک دوسرے اخبار کے خریدار اور بیچنے والے نے دعویٰ کیا کہ انہوں نے یہ افواہیں سنی ہیں کہ اخبار بیچا جا سکتا ہے۔ تاہم، متعدد میڈیا رپورٹس کے مطابق، بیزوس کے ترجمان نے کہا کہ واشنگٹن پوسٹ کی فروخت نہیں ہوگی۔ اس کے ترجمان اور نیو یارک پوسٹ کے مالک نیوز کارپوریشن نے بھی کہا کہ اخبار فروخت نہیں کیا جائے گا۔

      بیزوس نے 2013 میں خریدا تھا واشنگٹن پوسٹ
      بیزوس نے 2013 میں واشنگٹن پوسٹ کو 250 ملین امریکی ڈالر میں خریدا تھا۔ نیویارک پوسٹ نے بتایا کہ بیزوس کمانڈرس کو اس کے مالک ڈین اسنائیڈر سے خریدنے کے لیے راستہ صاف کرنے کی کوشش کررہے ہیں۔ مبینہ طور پر کمانڈرس جس نے 1983، 1988، 1992 میں لومبارڈی ٹرافی اٹھاتے ہوئے تین سوپر باولس جیتے ہیں، اسے ان کے ممکنہ سرمایہ کاروں کی جانب سے ایک بڑے بازار میں سلیپنگ جوائنٹ فرنچائزی کے طور پر دیکھا جاتا ہے۔ رپورٹس کے مطابق، بیزوس کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے کیونکہ کمانڈرس کے جدوجہد کرنے والے مالک ڈین اسنائیڈر ٹیم کی زہری مینجمنٹ تہذیب کا انکشاف کرنے والے اخبار کی سیریز رپورٹ کے بارے میں ابھی بھی ناراض ہیں۔ اس میں اسنائیڈر سمیت باس کو مبینہ طور پر جنسی استحصال کے لیے ذمہ دار بتایا گیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      چیئر لیڈر کو دل دے بیٹھے تھے محمد شمیع، جانیے کیسے شادی کے بعد طلاق تک پہنچی بات

      یہ بھی پڑھیں:
      وراٹ کوہلی پر اٹھے سوال، ایشیا کپ سے لیکر ورلڈ کپ میں کیا دھماکہ، ابICC کا سلام

      کمانڈرس کی پہلے دور کی بولی شروع
      اس درمیان، تجارت اور تہذیب پر کھیل کے اثر کو کوور کرنے والا ایک ملٹی پلیٹ فارم میڈیا برانڈ فرنٹ آفس اسپورٹس نے بتایا ہے کہ اسنائیڈر کا مقرر کردہ بینک آف امریکہ کمانڈرز کی نیلامی کے لیے بیزوس پر توجہ مرکوز کرے گا، حالانکہ ایسے اشارے موجود ہیں کہ اسنائیڈر اپنی ٹیم کو ایمیزون کے بانی کو فروخت نہیں کرنا چاہتا۔ کمانڈروں نے بظاہر پچھلے ہفتے ممکنہ خریداروں کی بولیوں کے پہلے دور کو قبول کیا تھا، لیکن بیزوس کو ان میں سے ایک نہیں مانا جاتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: