உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kim Jong Un:کورونا سے کم جونگ کو ہوا تھا تیز بخار، بہن نے جیسی ہی بتایا رونے لگے ہال میں موجود لوگ

    کم جونگ ان نے کورونا پر فتح کا کیا دعویٰ۔

    کم جونگ ان نے کورونا پر فتح کا کیا دعویٰ۔

    Corona In North Korea: کم جونگ ان(Kim Jong Un) نے بدھ کو حکمران جماعت کے اجلاس میں شرکت کی جس میں انہوں نے بیماری پر فتح کا دعویٰ کیا۔ شمالی کوریا(North Korea) نے اپنے لاکھوں بخار کے رپورٹ ہونے والے کیسوں کو کووڈ نہیں کہا ہے۔

    • Share this:
      Corona In North Korea: پوری دنیا ابھی تک کورونا جیسی وبا سے نبرد آزما ہے لیکن اس دوران شمالی کوریا کے آمر کم جونگ ان نے بغیر کسی ویکسین کے اس بیماری پر فتح کا دعویٰ کیا ہے۔ یہی نہیں اس بیماری کی وجہ سے خود کم جونگ ان کی حالت بھی بہت خراب ہو گئی تھی۔ اس کا انکشاف ان کی بہن نے کیا ہے۔ ایک تقریب میں کم جونگ ان کی بہن کم یو جونگ تقریباً رو پڑیں کہ بھائی کو کووڈ-19 کی لہر کے دوران بخار ہو گیا تھا۔ اس دوران ہال میں بیٹھے سبھی کی آنکھوں میں آنسو آگئے۔

      کم یو جونگ نے اپنی تقریر میں کہا کہ شمالی کوریا کے رہنما بخار کے ساتھ مقابلے کے دوران شدید بیمار تھے۔ پھر بھی وہ لوگوں کی فکر کی وجہ سے ایک لمحے کے لیے بھی لیٹ نہ سکے۔ یہ سن کر وہاں بیٹھے تمام لوگ رو پڑے۔ انہوں نے ایک بار پھر جنوبی کوریا پر غباروں سے بھرے جنوبی کوریا کی جانب سے بھیجے گئے پمفلٹ کے ذریعے اپنے ملک میں وائرس پھیلانے کا الزام لگایا اور ساتھ ہی جنوبی کوریا کے حکام کو صفحہ ہستی سے مٹانے کی دھمکی بھی دے ڈالی۔

      کم جونگ اُن کو لے کر ہمیشہ ہوتی ہیں قیاس آرائیاں
      کم جونگ کی بہن کم یونگ نے کہا کہ اگر جنوبی کوریا اسی طرح پروپیگنڈہ کرتے رہے تو میں انہیں تباہ کر دوں گی۔ بتادیں کہ زیادہ وزن اور سگریٹ نوشی کرنے والے کم جونگ ان کی صحت کے بارے میں کئی سالوں سے قیاس آرائیاں کی جاتی رہی ہیں اس لیے ان کی عوامی ظاہری شکل پر کڑی نظر رکھی جاتی ہے۔ ان کے خاندان میں دل کی بیماری کی تاریخ بھی ہے۔ کم جونگ ان گزشتہ ماہ تقریباً 17 دن تک میڈیا میں نظر نہیں آئے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Saudi Arabia:سعودی عرب کی جاسوسی کے معاملے میں سابق ٹوئٹر ملازم قصوروار

      یہ بھی پڑھیں:
      ’چین دنیاکےآزاد ترین معاشروں میں سےایک، لیکن تائیون کی آزادی کےخلاف کیوں؟‘ Nancy Pelosi

      کورونا پر جیت کا کیا دعویٰ
      کم جونگ ان(Kim Jong Un) نے بدھ کو حکمران جماعت کے اجلاس میں شرکت کی جس میں انہوں نے بیماری پر فتح کا دعویٰ کیا۔ شمالی کوریا(North Korea) نے اپنے لاکھوں بخار کے رپورٹ ہونے والے کیسوں کو کووڈ نہیں کہا ہے۔ اس کی وجہ ملک میں ٹیسٹنگ کٹس کی کمی بتائی جاتی ہے۔ اس کے علاوہ، ملک نے عالمی ادارہ صحت (WHO) کی حمایت یافتہ Covax کے قواعد پر اعتراضات کی وجہ سے باہر سے ویکسین لینے سے انکار کر دیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: