உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: ہندوستان ایک مضبوط، لچکدار اور ذمہ دار جمہوری ملک، پی ایم مودی کا تارکین وطن سے خطاب

    تارکین وطن کے لڑکوں سے بات کرتے ہوئے پی ایم مودی

    تارکین وطن کے لڑکوں سے بات کرتے ہوئے پی ایم مودی

    جاپان اور ہندوستان کی مشترکہ اقدار کے بارے میں وزیراعظم مودی نے کہا کہ جب سوامی وویکانند اپنے تاریخی خطاب کے لیے شکاگو جا رہے تھے، وہ اس سے پہلے جاپان بھی آ چکے تھے۔ جاپان نے ان کے ذہن پر گہرا نقش چھوڑا تھا۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) نے پیر کو کہا کہ ہندوستان کو اپنے ماضی پر فخر ہے اور ٹیکنالوجی کی قیادت میں، سائنس کی قیادت میں، اختراع کی قیادت میں اور ہنر کی قیادت میں مستقبل کے لیے پر امید ہیں۔ انہوں نے ہندوستان کی ترقی کے سفر میں جاپان کے کردار کو اجاگر کرتے ہوئے کہا کہ دونوں ممالک "فطری شراکت دار" ہیں۔

      وزیر اعظم مودی ٹوکیو میں ہندوستانی تارکین وطن سے خطاب کر رہے تھے، جہاں وہ اپنے جاپانی ہم منصب فومیو کشیڈہ (Fumio Kishida) کی دعوت پر کواڈ Quad لیڈروں کی ایک چوٹی کانفرنس میں شرکت کے لیے دو روزہ دورے پر ہیں۔ دونوں رہنما منگل کو دو طرفہ مذاکرات کریں گے۔

      وزیر اعظم نے کہا کہ وہ پرتپاک استقبال پر ہندوستانی برادری کے شکر گزار ہیں۔ ’’میں جب بھی یہاں آتا ہوں، مجھے بہت پیار ملتا ہے۔ آپ میں سے بہت سے لوگ اتنے عرصے سے یہاں آباد ہوئے ہیں،‘‘۔ مرکز میں بی جے پی کی زیرقیادت حکومت کو "لیکیج پروف" قرار دیتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا کہ ہندوستان نے ایک مضبوط، لچکدار اور ذمہ دار جمہوریت کی شناخت کی ہے۔

      یہاں ٹوکیو میں آباد ہندوستانیوں سے پی ایم مودی کی تقریر کے سرفہرست اقتباسات ہیں، جہاں وزیر اعظم نے دن کے اوائل میں جاپانی کاروباری رہنماؤں سے ملاقات کی:

      ہندوستان کے مستقبل پر: وزیر اعظم مودی نے کہا کہ ہندوستان کو اپنے ماضی پر فخر ہے۔ ٹیکنالوجی کی قیادت میں، سائنس کی قیادت میں، اختراع کی قیادت میں، ٹیلنٹ کی قیادت میں مستقبل کے لیے بھی پر امید ہیں

      'لیکیج پروف' حکومت، جمہوریت اور انتخابات کے بارے میں: پی ایم مودی نے کہا کہ مرکز میں بی جے پی کی قیادت والی حکومت "لیکیج پروف" ہے۔ "ہندوستان میں انتخابات میں ریکارڈ ٹرن آؤٹ ہوا ہے… خواتین ووٹرز میں اضافہ ہوا ہے۔ ہندوستان دیکھ رہا ہے۔ آج ایک لیکیج پروف حکومت ہے۔

      انھوں نے کہا کہ ہم نے ہندوستان میں ایک مضبوط اور لچکدار، ذمہ دار جمہوریت کی نشاندہی کی ہے۔ پچھلے آٹھ سال میں ہم نے لوگوں کی زندگیوں میں مثبت تبدیلی کا ایک ذریعہ بنایا ہے۔

      جاپان اور ہندوستان کی مشترکہ اقدار کے بارے میں وزیراعظم مودی نے کہا کہ  جب سوامی وویکانند اپنے تاریخی خطاب کے لیے شکاگو جا رہے تھے، وہ اس سے پہلے جاپان بھی آ چکے تھے۔ جاپان نے ان کے ذہن پر گہرا نقش چھوڑا تھا۔ جاپان کے لوگوں کی حب الوطنی، ان کا اعتماد اور بیداری، صفائی کی تعریف کی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:Disha Patani Video:دیشاپٹانی کی ان اداوں پرہورہی ہے بحث،اپنے حسن سے ایسے گرائیں بجلیاں

      جاپان کے ساتھ شراکت داری پر: پی ایم مودی نے کہا کہ ہندوستان اور جاپان فطری شراکت دار ہیں۔ "جاپان نے ہندوستان کی ترقی کے سفر میں اہم رول ادا کیا ہے۔ جاپان کے ساتھ ہمارا رشتہ قربت، روحانیت، تعاون اور تعلق کا ہے۔ جاپان کے ساتھ ہمارا رشتہ مضبوطی اور احترام کا ہے۔ جاپان کے ساتھ ہمارا رشتہ مہاتما بدھ کا ہے، علم کا ہے، مراقبہ کا ہے۔

      مزید پڑھیں: Nora Fatehi: جب نورا فتیحی نے اس وجہ سے ہندوستان چھوڑنے کا کرلیا تھا ارادہ، چھلکا تھا درد

      انہوں نے مزید کہا کہ ہندوستان "لارڈ بدھا کی نعمت" کے لیے خوش قسمت ہے اور مسئلہ کتنا ہی بڑا کیوں نہ ہو، "ہندوستان ہمیشہ حل تلاش کرتا ہے"۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: