உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Europe: یورپ میں شدید گرمی کی لہر، لندن میں بنا وجہ سفر نہ کرنے کی اپیل

    اگلے پانچ دنوں تک ستائے گی گرمی!

    اگلے پانچ دنوں تک ستائے گی گرمی!

    یوکے میٹ آفس (UK Met Office) نے اتوار سے منگل تک شدید ترین گرمی کی وارننگ جاری کی ہے کیونکہ ممکنہ طور پر درجہ حرارت ملک کے 2019 کے ریکارڈ درجہ حرارت 38.7 سیلسیس (101.7 ڈگری فارن ہائیٹ) سے تجاوز کر جائے گا۔

    • Share this:
      لندن میں مسافروں کو مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ شہر کے ٹرانسپورٹ نیٹ ورک کو استعمال نہ کریں جب تک کہ ضروری سفر کی ضرورت نہ پڑے۔ کیونکہ مغربی یورپ میں شدید گرمی کی لہر چل رہی ہے۔

      یوکے میٹ آفس (UK Met Office) نے اتوار سے منگل تک شدید ترین گرمی کی وارننگ جاری کی ہے کیونکہ ممکنہ طور پر درجہ حرارت ملک کے 2019 کے ریکارڈ درجہ حرارت 38.7 سیلسیس (101.7 ڈگری فارن ہائیٹ) سے تجاوز کر جائے گا، جس سے مسافروں کو خطرہ لاحق ہو گا۔

      ٹرانسپورٹ فار لندن (TfL) کے چیف آپریٹنگ آفیسر اینڈی لارڈ نے کہا کہ غیر معمولی گرم موسم کی وجہ سے صارفین کو صرف ضروری سفر کے لیے لندن کا ٹرانسپورٹ نیٹ ورک استعمال کرنا چاہیے۔ یہ گرم موسم اگلے ہفتے متوقع ہے۔ لارڈ نے مزید کہا کہ لندن کی ٹیوب اور ریل خدمات پر عارضی پابندیاں متعارف کرائی جائیں گی تاکہ سب کو محفوظ رکھا جا سکے۔ لارڈ نے مزید کہا کہ مسافروں کو ہر وقت پانی ساتھ رکھنے اور زیادہ پینے کی تاکید کی۔

      شدید گرم درجہ حرارت پاور لائنوں اور سگنلنگ آلات کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ٹرانسپورٹ فار لندن نے کہا ہے کہ وہ خدمات کو آسانی سے چلانے کی کوشش کرے گا اور شدید گرمی کے اثرات کو کم کرنے کے لیے زیادہ سے زیادہ موثر اقدامات کرے گا۔ ٹرانسپورٹ فار لندن نے ایک بیان میں کہا کہ ٹریک کے درجہ حرارت کی باقاعدہ جانچ پٹریوں کو موڑنے یا بکنے سے روکنے کے لیے کی جائے گی۔

      مزید پڑھیں:

      یہ نیٹ ورک پورے ٹیوب نیٹ ورک میں ایئر کنڈیشنگ یونٹس اور دارالحکومت کی ڈبل ڈیکر بسوں میں ایئر کولنگ سسٹم کی بھی جانچ کرے گا۔ اس دوران دن کے گرم ترین موسم میں گاڑی نہ چلانے کی بھی ترغیب دی گئی ہے۔

      مزید پڑھیں:

      ’’زندگیاں خطرے میں ہیں‘‘

      برطانیہ کے میٹ آفس نے کہا ہے کہ لوگوں کی زندگیاں خطرے میں ہیں کیونکہ اگلے ہفتے کے اوائل میں درجہ حرارت 40C (104F) تک پہنچ سکتا ہے۔ اس نے لندن اور مانچسٹر سمیت ملک کے کچھ حصوں کے لیے اپنی پہلی سرخ انتہائی گرمی کی وارننگ جاری کی، اس الرٹ کو انتہائی سنگین صورتحال قرار دیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: