உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    راجیہ سبھا کی ایتھکس کمیٹی کو نوٹس کے جواب میں وجے مالیا نے بھیجا استعفی

    نئی دہلی۔ صنعتکار وجے مالیا نے راجیہ سبھا سے استعفی دے دیا ہے۔

    نئی دہلی۔ صنعتکار وجے مالیا نے راجیہ سبھا سے استعفی دے دیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی۔ صنعتکار وجے مالیا نے راجیہ سبھا سے استعفی دے دیا ہے۔ بینکوں کا کروڑوں روپے ڈكارنے کا الزام لگنے کے بعد مالیا لندن چلے گئے تھے۔ انہوں نے وہیں سے راجیہ سبھا کے چیئرمین کو استعفی بھیج دیا ہے۔ ایوان کی ایتھکس کمیٹی کو بھی مالیا نے اپنے استعفی کی معلومات دی۔ مالیا کا راجیہ سبھا میں یہ دوسرا دور ہے، جس میں 2 ماہ سے بھی کم وقت بچا ہے۔ یعنی 30 جون 2016 کو ان کی رکنیت ختم ہو رہی ہے۔

      راجیہ سبھا نے گزشتہ پیر کو ہی سختی دکھاتے ہوئے مالیا کی رکنیت منسوخ کرنے کی تیاری کر لی تھی۔ اس کے لیے انہیں 1 ہفتہ کا نوٹس بھیجا گیا تھا۔ راجیہ سبھا کی ایتھکس کمیٹی نے اس معاملے میں میٹنگ کی تھی۔ اس میں چیئرمین کرن سنگھ نے کہا تھا کہ مالیا کی راجیہ سبھا سے رکنیت مسترد ہونی چاہئے۔ انہیں اپنی بات رکھنے کے لئے ایک ہفتہ کا وقت دیا جائے گا۔

      اجلاس میں تمام ممبران پارلیمنٹ کی رائے تھی کہ وجے مالیا کو پارلیمنٹ سے نکال دیا جائے اور ان کی رکنیت منسوخ کی جائے۔ کمیٹی کے چیئرمین کرن سنگھ نے مالیا کو نوٹس بھیج کر سات دن کے اندر جواب مانگا تھا۔ ایتھکس کمیٹی اس معاملے میں منگل کو میٹنگ کرنے والی تھی۔ لیکن وقت کی حد ختم ہونے سے عین پہلے مالیا نے استعفی بھیج دیا۔
      First published: