உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Gun Firing: امریکی کیپیٹل کے قریب بندوق سے ہوئی فائرنگ، کار کی ٹکر، ایک شخص کی موت

    ڈی سی میٹروپولیٹن پولیس ڈیپارٹمنٹ اس شخص اور اس کے پس منظر کی تحقیقات کر رہا ہے۔

    ڈی سی میٹروپولیٹن پولیس ڈیپارٹمنٹ اس شخص اور اس کے پس منظر کی تحقیقات کر رہا ہے۔

    بیان میں کہا گیا ہے کہ جب وہ شخص کار سے باہر نکل رہا تھا، تو وہ آگ کی لپیٹ میں آ گئی۔ اس شخص نے پھر ہوا میں کئی گولیاں چلائیں۔ جب افسران نے فائرنگ کی آواز کا جواب دیا اور اس شخص کے قریب پہنچے تو اس نے خود کو گولی مار لی۔

    • Share this:
      پولیس نے بتایا کہ ایک شخص اتوار کو علی الصبح یو ایس کیپیٹل (US Capitol) کی عمارت کے قریب اپنی کار کو ایک بیریکیڈ میں گھسانے اور اپنی بندوق کو خود پر پھیرنے سے پہلے ہوا میں گولیاں چلانے کے بعد مر گیا۔ یو ایس کیپیٹل پولیس کے ایک بیان میں اس شخص کی شناخت نہیں کی گئی اور نہ ہی اس کے مقصد کے بارے میں قیاس کیا گیا۔

      کانگریس کو تعطیل میں ہے اور پولیس نے کہا کہ ایسا نہیں لگتا کہ یہ شخص کانگریس کے کسی ممبر کو نشانہ بنا رہا تھا۔ اسقاط حمل کے بارے میں سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد یو ایس کیپیٹل کے اطراف حفاظتی باڑ لگائے گئے ہیں۔

      یہ واقعہ سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ (Donald Trump) کی فلوریڈا ریزورٹ اسٹیٹ سے خفیہ سرکاری دستاویزات کی چوری کے بعد سوشل میڈیا پر شدید ناراضگی کا اظہار کیا گیا۔ پولیس کے بیان میں کہا گیا ہے کہ اس شخص نے صبح 4:00 بجے (0800 جی ایم ٹی) کے فوراً بعد اپنی کار ایسٹ کیپیٹل اسٹریٹ اور سیکنڈ اسٹریٹ پر گاڑیوں کی رکاوٹ میں ڈال دی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Reliance Digital پر شاندار آفرس کے ساتھ ہندوستان کی سب سے بڑی الیکٹرونکس سیل

      یہ بھی پڑھیں:

      Shah Rukh: شاہ رخ خان کے بیٹے ابرام نے لہرایاجھنڈا، فخر، محبت اور خوشی کا کیااظہار

      بیان میں کہا گیا ہے کہ جب وہ شخص کار سے باہر نکل رہا تھا، تو وہ آگ کی لپیٹ میں آ گئی۔ اس شخص نے پھر ہوا میں کئی گولیاں چلائیں۔ جب افسران نے فائرنگ کی آواز کا جواب دیا اور اس شخص کے قریب پہنچے تو اس نے خود کو گولی مار لی۔ کسی اور کو کوئی نقصان نہیں پہنچا۔ ڈی سی میٹروپولیٹن پولیس ڈیپارٹمنٹ اس شخص اور اس کے پس منظر کی تحقیقات کی قیادت کر رہا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: