உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پیار کی خاطر گرل فرینڈ کی ماں کو دے دی کڈنی، لیکن لڑکی نے دوسرے شخص سے کرلی شادی

    پیار کی خاطر گرل فرینڈ کی ماں کو دے دی کڈنی، لیکن لڑکی نے دوسرے شخص سے کرلی شادی

    پیار کی خاطر گرل فرینڈ کی ماں کو دے دی کڈنی، لیکن لڑکی نے دوسرے شخص سے کرلی شادی

    Mexican Man Kidney Donation: مارٹینیز نے ٹک ٹاک پر جو ویڈیو شیئر کیا ہے، اس میں وہ ایک صوفے پر لیٹے ہوئے کافی مایوس نظر آرہی ہیں۔ ان سے اس ویڈیو کو 16 ملین سے زیادہ ویوز مل چکے ہیں۔ مارٹینیز ویڈیو میں بتا رہے ہیں کہ ان کی گرل فرینڈ کی ماں کی حالت بہت سنگین تھی۔ ان کا گردہ خراب ہوچکا تھا، اس لئے انہیں فوراً گردے کی ضرورت تھی۔ اس کے بعد مارٹینیز نے فیصلہ کیا کہ وہ اپنی گرل فرینڈ کی ماں کو گردہ عطیہ کریں گے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: پیار کے لئے لوگ کیا کچھ نہیں کر بیٹھتے۔ مییکسیکو (Mexico) میں ایک ایسا ہی معاملہ سامنے آیا، جہاں ایک شخص نے اپنی گرل فرینڈ کی ماں کی جان بچانے کے لئے گردہ ڈونیٹ کی، لیکن اس کی گرل فرینڈ نے کسی اور سے شادی کرلی۔ ‘دی سن‘ کی رپورٹ کے مطابق، میکسیکو Baja California کے اسکول میں پڑھانے والے اجیئل مارٹینیز نام کے ایک شخص کا ویڈیو وائرل (Viral Video) ہوا۔ اس ٹک ٹاک ویڈیو (TikTok Video) میں انہوں نے اپنی گرل فرینڈ کے بارے میں بات کی۔

      مارٹنیز نے کہا کہ انہوں نے اپنی گرل فرینڈ کی ماں کو اپنا ایک گردہ ڈونیٹ کردیا تھا، کیونکہ وہ اپنی گرل فرینڈ کے بارے میں بات کی۔ مارٹینیز نے کہا کہ انہوں نے اپنی گرل فرینڈ کی ماں کو اپنی ایک گردہ ڈونیٹ کردیا تھا کیونکہ وہ اپنی گرل فرینڈ سے بہت پیار کرتے تھے، لیکن ماں کے آپریشن کے مہینے بھر بعد ہی ان کی گرل فرینڈ نے ان سے بریک اپ کرلیا اور کسی اور سے شادی کرلی۔

      مارٹینیز نے ٹک ٹاک پر جو ویڈیو شیئر کیا ہے، اس میں وہ ایک صوفے پر لیٹے ہوئے کافی مایوس نظر آرہی ہیں۔ ان سے اس ویڈیو کو 16 ملین سے زیادہ ویوز مل چکے ہیں۔ مارٹینیز ویڈیو میں بتا رہے ہیں کہ ان کی گرل فرینڈ کی ماں کی حالت بہت سنگین تھی۔ ان کا گردہ خراب ہوچکا تھا، اس لئے انہیں فوراً گردے کی ضرورت تھی۔ اس کے بعد مارٹینیز نے فیصلہ کیا کہ وہ اپنی گرل فرینڈ کی ماں کو گردہ عطیہ کریں گے۔

      ماں کے ٹھیک ہونے کے بعد گرل فرینڈ نے کسی اور سے کرلی شادی

      اس فیصلے کے بعد انہوں نے ڈاکٹروں کی ٹیم سے رابطہ کیا اور اپنا ایک گردہ گرل فرینڈ کی ماں کو ڈونیٹ کردیا، جس کے بعد ڈاکٹروں نے کامیابی کے ساتھ آپریشن کرکے ان کی گرل فرینڈ کی ماں کا گردہ ٹرانسپلانٹ کیا، جس کے بعد وہ پوری طرح سے ٹھیک ہوگئیں، لیکن مارٹینیز کو کیا معلوم تھا کہ ان کے اس علاج کے عوض انہیں دھوکہ ملے گا۔

      ماں کے آپریشن کے مہینے بھر بعد ہی ان کی گرل فرینڈ نے ان سے بریک اپ کرلیا اور کسی اور سے شادی کرلی۔ مارٹینیز نے اپنے ویڈیو میں اسی غم کو شیئر کیا ہے، جس پر لوگ انہیں تسلی دے رہے ہیں اور ان کی اتنی بڑی قربانی کے لئے ان کی تعریف کر رہے ہیں۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: