ہوم » نیوز » عالمی منظر

نائیجیریا کشتی حادثے میں 150سے زائد افرادہلاک ، رشتہ داروں میں مچ گیا گہرام

ضلع ناگسکی (Ngaski ) کے انتظامی سربراہ عبد اللہِ بخاری وارا (Abdullahi Buhari Wara) نے بتایا کہ بدھ کے روز یہ کشتی وسطی نائجر ریاست سے روانہ ہوئی اور شمال مغربی کیبی ریاست (northwest Kebbi state ) جا رہی تھی۔

  • Share this:
نائیجیریا کشتی حادثے میں 150سے زائد افرادہلاک ، رشتہ داروں میں مچ گیا گہرام
بھاری بھرکم کشتی دریائے نائجر میں ڈوبنے کے بعد 150 سے زیادہ افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔

شمال مغربی نائجیریا میں 160 سے زیادہ مسافروں کو لے جانے والی ایک بھاری بھرکم کشتی دریائے نائجر میں ڈوبنے کے بعد 150 سے زیادہ افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ضلع ناگسکی (Ngaski ) کے انتظامی سربراہ عبد اللہِ بخاری وارا (Abdullahi Buhari Wara) نے بتایا کہ بدھ کے روز یہ کشتی وسطی نائجر ریاست سے روانہ ہوئی اور شمال مغربی کیبی ریاست (northwest Kebbi state ) جا رہی تھی۔نیشنل انلینڈ واٹر ویز اتھارٹی (National Inland Waterways Authority) کے مقامی منیجر یوسف برما نے نامہ نگاروں کو بتایا کہ کشتی میں 180 مسافروں کی گنجائش نہیں تھی۔



انھوں نے کہا کہ ’’صرف 20 افراد کو زندہ بچایا گیا ہے ، 150کی موت کی تصدیق ہوگئی ہے جبکہ باقی 6 افراد لاپتہ ہیں اور خیال کیا جاتا ہے کہ وہ پانی کے اندر غرق ہوچکے ہیں‘‘۔واڑہ نے کشتی حادثے کو اوورلوڈنگ کا ذمہ دار ٹھہرایا کیوں کہ کشتی کا مطلب 80 مسافروں سے زیادہ نہیں تھا۔عہدیدار نے بتایا کہ برتن میں سونے کی ایک کان سے ریت کے تھیلے بھی بھری ہوئی تھیں۔ایک زندہ بچ جانے والا بحاری ابوبکر نے بتایا کہ اب تک قریب 40 افراد کو بازیاب کرایا گیا ہے ، حالانکہ دیگر مسافروں میں سے بہت سے جن میں زیادہ تر خواتین اور بچے ہیں، لاپتہ ہیں۔بدھ کی شام تک پانچ افراد کی لاشیں برآمد کی گئیں ، اگرچہ مقامی افراد آنے والے دنوں میں مزید لاشوں کی توقع کرتے ہیں۔


انہوں نے کہا کہ کشتی میں زیادہ تھا۔ میرا بھائی لاپتہ ہونے والوں میں شامل ہے۔ یہ پانی کا سب سے بدترین کشتی حادثہ ہے۔انہوں نے کہا ، "وہ عام طور پر شام کو وہاں جاتے ہیں اور صبح کے وقت وارہ واپس آجاتے ہیں ان میں سے بیشتر چھوٹے تاجر ، خوراک فروش اور مقامی کان کن ہیں۔"رواں ماہ کے اوائل میں وسطی نائجر ریاست میں ایک بھاری بھرکم کشتی کے ٹکرانے کے نتیجے میں 30 افراد ڈوب گئے۔ہنگامی عہدیداروں کے مطابق 100 مقامی تاجروں کو لے جانے والی کشتی طوفان کے دوران اسٹمپ سے ٹکرا جانے کے بعد تباہ ہوگئی۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 27, 2021 11:24 AM IST