ہوم » نیوز » عالمی منظر

کینیڈا : ٹرک حملہ کے مسلم مہلوکین کی الوداعی تقریب میں لاکھوں سوگواروں کی شرکت

کینیڈا میں پاکستان کے ہائی کمشنر رضا بشیر تارڑ (Raza Bashir Tarar) نے اجتماع میں مخاطب کیا کہ حقیقت یہ ہے کہ ان کے تابوت خوبصورت کینیڈا کے جھنڈے میں تیار کیے گئے ہیں اس کی ایک اچھی گواہی ہے کہ پوری کینیڈا کی قوم ان کے ساتھ کھڑی ہے‘‘۔ یہ خاندان تقریبا 14 سال قبل پاکستان سے کینیڈا چلا گیا تھا۔

  • Share this:
کینیڈا : ٹرک حملہ کے مسلم مہلوکین کی الوداعی تقریب میں لاکھوں سوگواروں کی شرکت
Photo : EUTERS/Alex Filipe - RC2XYN9HZ1ZM

کینیڈا کے ایک مسلمان خاندان کو الوداع کرنے کے لئے ہفتے کے روز ٹرک حملے کے متاثرین کے جنازے میں بڑی تعداد میں شرکت کی۔ گذشتہ اتوار کے روز اس خاندان پر ایک پک اپ ٹرک میں سوار ایک شخص کے ذریعہ حملہ کیا گیا۔ کینیڈا کے قومی پرچم میں لائے گئے چار تابوتوں کو جنوب مغربی اونٹاریو کے اسلامک سنٹر کے کمپاؤنڈ میں دفنایا گیا جس کے بعد ایک گھنٹے تک جاری رہنے والی تقریب کا آغاز ہوا اور مذہبی برادری کے لیے کئی رہنماؤں نے شرکت کی۔ یہ تقریب دعاوں اور تعزیت کے ساتھ اختتام پذیر ہوئی۔


کینیڈا میں پاکستان کے ہائی کمشنر رضا بشیر تارڑ (Raza Bashir Tarar) نے اجتماع میں خطاب کیا کہ حقیقت یہ ہے کہ ان کے تابوت خوبصورت کینیڈا کے جھنڈے میں تیار کیے گئے ہیں اس کی ایک اچھی گواہی ہے کہ پوری کینیڈا قوم ان کے ساتھ کھڑی ہے‘‘۔ یہ خاندان تقریبا 14 سال قبل پاکستان سے کینیڈا چلا گیا تھا۔


اس حملے سے کینیڈا میں غم و غصہ پھیل گیا، ہر طرف کے سیاست دان اس جرم کی مذمت کرتے ہوئے نفرت انگیز جرم اور اسلامو فوبیا کو روکنے کے لئے کارروائی کا مطالبہ کررہے ہیں۔ ٹورنٹو سے 200 کلومیٹر (120 میل) جنوب مغرب میں واقع شہر لندن میں حملے کے نتیجے میں امداد کی فراہمی کا سلسلہ جاری ہے۔


اس نے غمزدہ کمیونٹی کو سانحہ سے آگے دیکھنے کی امید پیدا کردی ہے۔ پیر کو عدالت میں واپس آنے والے ویلٹ مین پر فرسٹ ڈگری قتل اور قتل کی کوشش کے چار الزامات ہیں۔

کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو (Justin Trudeau ) نے ان ہلاکتوں کو ایک "دہشت گرد حملہ" قرار دیا ہے اور اس کا عزم کیا ہے کہ وہ دائیں بازو کے گروہوں اور آن لائن نفرتوں پر گرفت کریں گے
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 13, 2021 04:31 PM IST