உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نینسی پیلوسی نے کہا ’چین دنیا کے آزاد ترین معاشروں میں سے ایک، لیکن تائیون کی آزادی کے خلاف کیوں؟‘ Nancy Pelosi

    بیجنگ تائیوان کو اپنا مانتا  ہے

    بیجنگ تائیوان کو اپنا مانتا ہے

    پیلوسی 25 سال میں تائیوان کا دورہ کرنے والے اعلیٰ ترین امریکی اہلکار بن گئے، امریکی فضائیہ کے طیارے کے ذریعے پہنچے اور تائیوان کے وزیر خارجہ جوزف وو نے تائی پے کے ہوائی اڈے پر ان کا استقبال کیا۔

    • Share this:
      امریکی ایوان نمائندگان کی اسپیکر نینسی پیلوسی (Nancy Pelosi) نے حال ہی میں چین کو دنیا کے آزاد ترین معاشروں میں سے ایک قرار دیا ہے۔ پیلوسی نے اپنے تائیوان کے دورے سے واپس آنے کے ایک ہفتے بعد این بی سی کے ٹوڈے شو میں یہ تبصرہ کیا ہے۔ چونکہ وہ تائیوان پر بات کر رہی تھیں۔ اسی لیے انھوں نے چین اور تائیوان کو ملایا جس میں انھوں نے ون چائنہ پالیسی (One China policy) کا بھی ذکر کیا ہے۔ چین کو دنیا کے آزاد ترین معاشروں میں سے ایک قرار دیتے ہوئے انہوں نے مزید کہا کہ مجھ سے مت پوچھیے یہ فریڈم ہاؤس سے ہے۔

      اس کے فوراً بعد پیلوسی کے ڈپٹی چیف آف اسٹاف ڈریو ہیمل نے ٹویٹر پر وضاحت کی کہ اسپیکر تائیوان کا حوالہ دے رہے ہیں۔ کانگریس میں 35 سال تک چینی کمیونسٹ پارٹی (Chinese Communist Party) کے خلاف بولنے کا اسپیکر کا ریکارڈ بے مثال ہے۔

      اسکائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق فریڈم ہاؤس سیاسی حقوق اور شہری آزادیوں پر کل سکور کے لحاظ سے 210 ممالک اور خطوں کی فہرست میں چین کو 17ویں نمبر پر رکھتا ہے۔ تائیوان اس فہرست میں اوپر سے 18 ویں نمبر پر آتا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ یہ حکومت حالیہ برسوں میں تیزی سے جابرانہ ہو گئی ہے۔ ہم حکمران چینی کمیونسٹ پارٹی (Chinese Communist Party) اور رہنما شی جن پنگ (Xi Jinping) کی مذمت کرتے ہیں۔

      پیلوسی کے تائیوان کے دورے نے امریکہ اور چین کے درمیان سخت کشیدگی کو ہوا دی ہے۔ بیجنگ نے خبردار کیا تھا کہ اگر پیلوسی تائیوان کا دورہ کرے گی تو واشنگٹن اس کی قیمت ادا کرے گا۔ تاہم انھوں نے کہا کہ ان کا سفر کسی بھی طرح سے سرکاری امریکی پالیسی سے متصادم نہیں ہے، جو چین کو تسلیم کرتی ہے اور تائیوان کو باضابطہ طور پر ایک آزاد ریاست کے طور پر تسلیم نہیں کرتی ہے۔

      یہ بھی پڑھئے:

      خاتون نے KFC سے کیا آرڈر، ڈیلیوری کیلئے پہنچی پاکستانی لڑکی، جانئے پھر کیا ہوا

      زمین پر خوف:

      پیلوسی 25 سال میں تائیوان کا دورہ کرنے والے اعلیٰ ترین امریکی اہلکار بن گئے، امریکی فضائیہ کے طیارے کے ذریعے پہنچے اور تائیوان کے وزیر خارجہ جوزف وو نے تائی پے کے ہوائی اڈے پر ان کا استقبال کیا۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Pakistan: عمران خان کے قریبی کو بغیر نمبر کی گاڑی میں اٹھا کر لے گئی پولیس، بھڑکے سابق وزیر اعظم



      بیجنگ معمول کے مطابق کسی بھی غیر ملکی معززین کے تائیوان کے دورے پر احتجاج کرتا ہے، جس کا دعویٰ ہے کہ یہ اس کا اپنا علاقہ ہے اور وہ تمام ممالک کو ’ون چائنا پالیسی‘ پر عمل پیرا ہونے پر زور دیتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: