உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NASA:پہلی مرتبہ چاند کے اندھیرے حصے میں اتریں گے ناسا کے خلائی مسافر، خطرناک گڑھوں سے بھرا ہے علاقہ

    چاند پر اتریں گے ناسا کے خلا باز اور کریں گے یہ تحقیق۔ تصویر : Twitter/@NASA

    چاند پر اتریں گے ناسا کے خلا باز اور کریں گے یہ تحقیق۔ تصویر : Twitter/@NASA

    NASA: ایجنسی نے چاند کے قطب جنوبی کے قریب 13 مقامات کے نام جاری کیے ہیں۔ ہر علاقے میں آرٹیمس-3 لینڈنگ کے لیے کئی ممکنہ مقامات ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Hyderabad | Bangalore [Bangalore] | Mumbai | Lucknow
    • Share this:
      NASA:امریکی خلائی ایجنسی (ناسا) کے سائنسدان پہلی بار چاند کے تاریک حصے میں اتریں گے۔ یہ چاند کے قطب جنوبی کا وہ حصہ ہے جو زمین سے نظر نہیں آتا۔ حال ہی میں ناسا نے ایک بیان جاری کیا جس میں کہا گیا ہے کہ وہ اپنے خلابازوں کو چاند کے قطب جنوبی کے قریب 13 ممکنہ مقامات پر اتارے گا۔ چاند کا جنوبی قطب سب سے زیادہ ناہموار اور گڑھے والا خطہ ہے۔

      ناسا نے کہا کہ اس نے جن 13 لینڈنگ ایریاز کا انتخاب کیا ہے وہ قطب جنوبی کے طول بلد کے چھ ڈگری کے اندر واقع ہیں۔ آپ کو بتادیں کہ ناسا کا آرٹیمیس-1 راکٹ 29 اگست کو چاند کے لیے 42 دن کے سفر پر جا رہا ہے۔

      ناسا کے خلائی لانچ سسٹم کی تیاری تقریباً مکمل ہو چکی ہے اور یہ لانچ کے آخری مراحل میں ہے۔ اس کے ذریعے آنے والے دو سالوں میں انسانوں کو چاند پر بھیجنے کا عمل شروع کر دیا جائے گا۔ اس مشن کے لیے جن لوگوں کا انتخاب کیا گیا ہے ان کا انتخاب سائنسی مقاصد کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے۔

      13 مقامات کے نام جاری
      ایجنسی نے چاند کے قطب جنوبی کے قریب 13 مقامات کے نام جاری کیے ہیں۔ ہر علاقے میں آرٹیمس-3 لینڈنگ کے لیے کئی ممکنہ مقامات ہیں۔ ناسا نے ایک بیان میں کہا کہ اس بار مشن میں چاند پر قدم رکھنے والی پہلی خاتون بھی عملے کا حصہ ہوں گی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      غیر مرد کے ساتھ ڈانس کرتی نظر آئی Findland کی وزیر اعظم، اگلی صبح تک وائرل ہوگئی تصاویر

      یہ بھی پڑھیں:
      خاتون کوتھی پولیس کے ساتھ فون پر یہ شرمناک حرکت کرنے کی عادت، 12,000کالز کے بعد ہوا یہ۔۔

      جن 13 علاقوں کو لینڈنگ کے لئے نامزد کیا گیا ہے ان میں فوسطینی ریم اے، پیک نیئر شیکیلٹن، کنیکٹنگ ریج، کنیکٹنگ ریج ایکسٹینشن، ڈے گیئرلیش رم 1، ڈے گیئرلیش رم2، ڈے گیئرلیش-کوچیر میسیف، ہاورتھ، مالاپیرٹ، لیبنٹز بیٹا پلوٹو، نوبیم ریم1، نوبیم رم2، ایمنڈسین رم شامل ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: