ہوم » نیوز » جنوبی ہندوستان

انٹی گریٹڈ گوگل چیٹ کےساتھ نیاGMAIL، تمام یوزرز کےلیے رومس اورٹیبزدستیاب،کیسےکریں استعمال،جانئے یہاں

انٹرپرائسس صارفین کے لئے چیٹ اور روم پہلے سے ہی دستیاب ہے، لیکن اب گوگل ذاتی جی میل اکاؤنٹس کے لئے بھی اس ’’مربوط ورک اسپیسintegrated workspace‘‘ کو تشکیل دے رہا ہے۔

  • Share this:
انٹی گریٹڈ گوگل چیٹ کےساتھ نیاGMAIL، تمام یوزرز کےلیے رومس اورٹیبزدستیاب،کیسےکریں استعمال،جانئے یہاں
انٹی گریٹڈ گوگل چیٹ کے ساتھ نیاGMAIL، تمام یوزرز کے لیے رومس اور ٹیبز دستیاب

گوگل چیٹ میسجنگ اور گروپ رومز کو جی میل کے ساتھ مربوط کررہا ہے۔ جو گوگل ای میل پلیٹ فارم پر موجود گوگل میٹ کی طرح ہے۔انٹرپرائسس صارفین کے لئے چیٹ اور روم پہلے سے ہی دستیاب ہے، لیکن اب گوگل ذاتی جی میل اکاؤنٹس کے لئے بھی اس ’’integrated workspace‘‘ کو تشکیل دے رہا ہے۔گوگل کا کہنا ہے کہ وہ جی میل کو اس طرح کی سہولیات سے آراستہ کرے گا کہ آپ کو ’گھر سے کام‘ کرنے کے دوران کسی بھی طرح کی مشکلات کا سامنا نہ ہو۔اس مقصد کے ساتھ صارفین کو ٹیبز کے مابین تبدیل ہوتے ہوئے بھی ایک صفحے میں سب کچھ کرنے کی اجازت دی جاسکتی ہے۔اس طرح کی پہل اور انضمام کے بعد جی میل کے پاس اب چار ٹیب میل، میٹ، چیٹ اور رومس (Mail, Meet, Chat, and Rooms) ہیں۔


اگرچہ پچھلے کچھ مہینوں سے میل اور میٹ موجود ہے لیکن چیٹ وہ جگہ ہے جہاں صارفین افراد اور چھوٹے گروپوں کو میسج کرسکتے ہیں اور رومس سلیک کی طرح ہیں۔اجتماعی طور پر آن لائن چیٹ فائلوں اور بڑی گفتگو کے لئے یہ سہولیات دستیاب ہیں۔ یہ Android کے باٹم بار اور ویب پر ظاہر ہوتی ہیں۔ جی میل کی سائڈبار کو چار حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ شیورون (chevron) پر کلک کرکے ان اختیارات کو چھپایا جاسکتا ہے۔




چیٹ اور رومز والے ٹیب کی فعالیت اسٹینڈ اسٹون گوگل چیٹ ایپ کی طرح ہے جہاں صارفین سرشار کلائنٹ کو اپنا حذف بنا سکتے ہیں۔بہت سے مفت گوگل اکاؤنٹس اینڈروئیڈ اور ویب دونوں پر آج نئے جی میل اور چیٹ انضمام کے اہل بن سکتے ہیں۔ یہ تجربہ ابھی تک iOS پر دستیاب نہیں ہے۔انٹرپرائز اکاؤنٹس کو اس نئی سہولتی کو استعمال کرنے کیلئے منتظم سے اجازت حاصل کرنیہوگی۔ Android صارفین کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ وہ Gmail ایپ کے تازہ ترین ورژن پر ہیں۔

نئے انضمام تک رسائی حاصل کرنے کے لیے صارفین کو اپنے ہر Android ڈیوائس اور ویب کے ساتھ ساتھ گوگل اکاؤنٹس پر چیٹ ’آرلی ایکسیس‘ کو آن کرنے کی ضرورت ہے۔

چیٹ اور رومس کے ساتھ نیا جی میل کیسے چلائیں؟

اینڈرائیڈ صارفین کو اپنا جی میل ایپ کھولنے کی ضرورت ہے۔ اس کی ترتیب اس طرح ہے۔ سیٹنگ> ذاتی جی میل اکاؤنٹ> جنرل> چیٹ (آرلی ایکسیس)> اس کی کوشش کریں> جی میل ٹیوٹوریل کے ساتھ دوبارہ لانچ کرے گا اور اسٹینڈ گوگل چیٹ ایپ سے اطلاعات کو بند کرنے کے لئے اشارہ کرے گا۔

ویب پر صارفین کو میل.google.com/mail/u/0/#settings/chat ملاحظہ کرنے کی ضرورت ہے ، پھر ’کلاسکHangouts کی بجائے ’گوگل چیٹ (جلد رسائی)‘ منتخب کریں۔ پھر تصدیق شدہ پاپ اپ باکس پر کلک کریں۔ یوں آپ اس سہولیات سے بھر پور استفادہ کرسکتے ہیں۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 05, 2021 08:11 PM IST