ہوم » نیوز » عالمی منظر

نیوزی لینڈ آتش فشاں کا دھماکہ: چھ لاشیں برآمد،مہلوکین کی تعداد22 تک پہنچی

نیوزی لینڈ کی فوجی ٹیم نے سیاحوں میں مقبول وہائٹ ​​جزیرے پر حال ہی میں ہوئے آتش فشاں کے دھماکے میں مارے گئے مزید 6 لوگوں کی لاشیں برآمد کی ہیں۔

  • Share this:
نیوزی لینڈ آتش فشاں کا دھماکہ: چھ لاشیں برآمد،مہلوکین کی تعداد22 تک پہنچی
نیوزی لینڈ آتش فشاں کا دھماکہ: چھ لاشیں برآمد،مہلوکین کی تعداد22 تک پہنچی۔(تصویر:اے پی)۔

نیوزی لینڈ کی فوجی ٹیم نے سیاحوں میں مقبول وہائٹ ​​جزیرے پر حال ہی میں ہوئے آتش فشاں کے دھماکے میں مارے گئے مزید 6 لوگوں کی لاشیں برآمد کی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی، اس قدرتی حادثہ میں مارے گئے لوگوں کی تعداد بڑھ کر 22 ہو گئی ہے۔فوجی ٹیم نے حیرت انگیز جرات کا مظاہر کرتے ہوئے تلاش جاری رکھی اور لاپتہ آٹھ افراد میں سے چھ کی لاشیں برآمد کی ہیں۔آسٹریلیا کے وزیر خارجہ مورس پيانے نے کہا کہ برآمد شدہ سبھی چھ لاشیں ان کے ملک کے سیاحوں کی ہو سکتی ہیں کیونکہ آسٹریلیائی سیاح پیر کو حادثے کے وقت جزیرے پرگھومنے گئے تھے۔




نیوزی لینڈ کے پولیس کمشنر مائی بش نے کہاکہ ’’قدرتی آفت کے دوران جزائر سے لاپتہ آخری شخص کے بارے میں کچھ بھی پتہ لگنے تک ہماری تلاش مہم جاری رہے گی۔نیوزی لینڈ کے پولیس ڈپٹی کمشنر جان ٹمس نے کہا کہ لاشوں کو ہیلی کاپٹر کے ذریعے بری فوج کےایچ ایم این زید ایس ویلنگٹن جہاز پر لایا گیا ہے اور آکلینڈ بھیجے جانے سے پہلے انہیں سطح زمین پر لایا جائے گا۔ دوسرے پولیس ڈپٹی کمشنر مائیک کلیمنٹ نے بتایا کہ نیوزی لینڈ ڈیفنس فورس نے خود کی حفاظت کے آلات سے لیس ہوکر جمعہ کی صبح تلاشی مہم شروع کی۔ سائنس داں انہیں لمحہ لمحہ کی صورتحال سے واقف کرا رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ مشن شروع کرنے سے پہلے ڈرون کی مدد سے چھ لاشیں دیکھی گئی تھیں۔



اس کے پہلے نیوزی لینڈ کی پولیس فورس نے دوبارہ آتش فشاں دھماکے کا خدشہ کی وجہ سے تلاشی مہم چلانے سے انکار کر دیا تھا لیکن اہل خانہ کا دباؤ بڑھنے کے بعد انہوں نے جان خطرے میں ڈال کر آج مزید چھ لاشیں برآمد کیں۔ اہل خانہ اپنے پیاروں کے آخری دیدار کے لئے لاش لائے جانے کا مطالبہ کر رہے تھے۔اس کے پہلے آتش فشاں دھماکے میں مرنے والوں کی تعداد 16 تک پہنچ گئی تھی۔ذرائع کے مطابق مرنے والوں کی تعداد میں مزیداضافہ کا خدشہ ہے۔زخمی 20 افراد میں سے بیشتر کی حالت نازک ہے۔

اسپتال میں دم توڑنے والے آسٹریلیا کے دو سگے بھائی تھے۔ ایک کی عمر 13 اور دوسرے کی عمر 16 برس تھی۔پولیس نے بدھ کو ہلاک 14 لوگوں میں سے نو کے نام اور قومیت کے بارے میں اطلاع دی تھی۔پولیس نے بدھ کو ایک بیان جاری کر کے کہا تھا کہ سات مختلف اسپتالوں میں داخل کئے گئے 55 افراد میں سے 25 کی حالت انتہائی نازک ہے۔ پولیس نے بتایا کہ لاپتہ افراد کے بچنے کی امید کم ہے۔ لاپتہ لوگوں میں آسٹریلیا، امریکہ، برطانیہ، چین اور ملائیشیا کے سیاح شامل ہیں۔ ان کے ساتھ نیوزی لینڈ کا گائیڈ بھی تھا۔نیوزی لینڈ کی وزیر اعظم جےسنڈا آرڈرن نے اس واقعہ پر ملک کی طرف سے غم کا اظہار کیا ہے۔پولیس نے بتایا کہ مرنے والوں کی شناخت کے سلسلے میں مکمل رپورٹ فی الحال جاری نہیں کی گئی ہے۔
First published: Dec 13, 2019 12:22 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading