உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نائیجیریا میں تین بسوں کی ٹکر! 37 افراد ہلاک، لوگوں کے جھلس جانے سے شناخت بھی مشکل

    یہ تصادم ریاست بورنو کے دارالحکومت میدوگوری سے تقریباً 35 کلومیٹر (20 میل) دور جاکانا گاؤں کے قریب ہوا۔ مذکورہ تصادم اس وقت ہوا جب ایک بس کا ٹائر پھٹ گیا اور وہ مخالف سمت سے آنے والی گاڑی سے ٹکرا گئی۔ بوئی نے حادثے کے لیے تیز رفتاری کو ذمہ دار ٹھہرایا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Nigeria
    • Share this:
      نائیجیریا کی روڈ سیفٹی ایجنسی نے بتایا کہ منگل کے روز شمال مشرقی نائجیریا کے شہر میدوگوری کے باہر تین بسوں کے ٹکرانے سے کم از کم 37 افراد ہلاک ہو گئے۔ بورنو ریاست کے روڈ سیفٹی ایجنسی کے سربراہ یوٹن بوئی نے بتایا کہ حادثہ اس وقت پیش آیا جب دو کمرشل بسیں آپس میں ٹکرا گئیں اور شعلوں کی لپیٹ میں آگئیں، اس سے پہلے تیسری بس ان سے ٹکرا گئی۔

      بوئی نے کہا کہ اب تک 37 افراد کے ہلاک ہونے کی تصدیق ہو چکی ہے اور ان میں سے زیادہ تر جلے ہوئے ہیں۔ یہ تصادم ریاست بورنو کے دارالحکومت میدوگوری سے تقریباً 35 کلومیٹر (20 میل) دور جاکانا گاؤں کے قریب ہوا۔ مذکورہ تصادم اس وقت ہوا جب ایک بس کا ٹائر پھٹ گیا اور وہ مخالف سمت سے آنے والی گاڑی سے ٹکرا گئی۔ بوئی نے حادثے کے لیے تیز رفتاری کو ذمہ دار ٹھہرایا ہے۔

      افریقہ کے سب سے زیادہ آبادی والے ملک نائیجیریا کی ناقص دیکھ بھال والی سڑکوں پر حادثات عام ہیں، جس کی بڑی وجہ تیز رفتاری اور ٹریفک قوانین کو نظر انداز کرنا ہے۔ مقامی میڈیا نے روڈ سیفٹی کے ایک اہلکار کے حوالے سے بتایا کہ اس سے قبل منگل کو نائجیریا کے دارالحکومت ابوجا کے قریب ان کی بس کے ٹرک سے ٹکرا جانے سے 17 افراد ہلاک اور چار زخمی ہو گئے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      میڈیا رپورٹس کے مطابق متاثرین شمال مشرقی ریاست گومبے سے سفر کر رہے تھے۔ فائر سیفٹی حکام کے مطابق ہفتے کے روز نو افراد اس وقت ڈوب گئے جب ان کی اوور لوڈ گاڑی شمالی شہر کانو کے باہر ٹائر پھٹنے کے بعد ڈیم میں گر گئی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: