உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    امریکی صدرڈونالڈ ٹرمپ اوروزیراعظم مودی کی دوستی سے خوفزدہ ہے پاکستان،عمران خان نے کیا یہ اعتراف

    ڈونلڈ ٹرمپ۔ عمران خان

    ڈونلڈ ٹرمپ۔ عمران خان

    اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی (یو این جی اے) کانفرنس میں شرکت کے لئے نیویارک پہنچنے والے عمران خان نے کہا ، "ہم (پاکستان) ہندوستان پرحملہ نہیں کرسکتے ہیں۔" یہ آپشن نہیں ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      امریکہ میں امریکی صدرڈونالڈ ٹرمپ سے ملاقات کے بعد پاکستان کے وزیراعظم عمران خان خوفزدہ ہوگئے ہیں اوراسی لیے اب انکا لہجہ بھی بدل گیاہے۔5اگست کے بعد سےہندوستان کوجنگ کی دھمکی دینے والے عمران خان نے اب کہا ہے کہ وہ ہندوستان پر حملہ نہیں کرسکتے ہیں۔ انہوں نے یہ بیان ہندوستان کے وزیر اعظم نریندرمودی اور صدرڈونالڈ ٹرمپ کے مابین دوطرفہ بات چیت کے بعد دیا ہے۔

      اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی (یو این جی اے) کانفرنس میں شرکت کے لئے نیویارک پہنچنے والے عمران خان نے کہا ، "ہم (پاکستان) ہندوستان پرحملہ نہیں کرسکتے ہیں۔" یہ آپشن نہیں ہے۔ ہمیں بتادیں کہ گزشتہ ماہ جموں و کشمیر سے آرٹیکل 370 کی منسوخی کے بعد پاکستان حیران رہ گیاتھا۔ عمران خان تقریباً ہرانٹرنیشنل فورم سے ہندوستان کو نشانہ بنارہے تھے۔ اس کے علاوہ ان کے وزراءہندوستان پر حملہ کرنے کی دھمکی دے رہے تھے۔ لیکن اب ایسا لگتا ہے کہ امریکہ میں وزیر اعظم مودی اور ٹرمپ کے درمیان قربت دیکھنے کے بعد،عمران خان کی دانشمندی سامنے آگئی ہے۔

      عمران خان نے قبول کی شکست

      ایسا لگتا ہے کہ عمران خان نے اب یہ قبول کرلیا ہے کہ مسئلہ کشمیرپر پاکستان کوعالمی برادری کی حمایت حاصل نہیں ہورہی ہے۔بیشترممالک ہندوستان کے ساتھ ہیں۔ امریکہ میں ، انہوں نے کہا ، 'میں بین الاقوامی برادری سے مایوس ہوں۔ اگر8لاکھ یورپی یا یہودی ، یہاں تک کہ 8امریکی ، محاصرے میں ہوتے تو،کیا دنیا کا ایساہی ردعمل ہوتا؟۔شاید نہیں. کوئی بھی آرٹیکل 370 کو کشمیر سے ہٹانے کی بات نہیں کررہا ہے ، لیکن پاکستان ہمیشہ زور دیتا رہے گا۔

      وزیراعظم نریندرمودی اورٹرمپ کی دوستی

      وزیراعظم نریندرمودی سے دوطرفہ بات چیت کے بعد، امریکی صدرٹرمپ نےہندوستانی صحافیوں کے سوالوں کے جواب دیتے ہوئے کہا ، "ہم جلد ہی ہندوستان کے ساتھ تجارتی معاہدہ کریں گے" جب ان سے جب ہندوستانی وزیراعظم اورٹرمپ سے ان کی ذاتی دوستی کے بارے میں پوچھا گیاتوانہوں نے کہا کہ وہ اور ہندوستان کے لوگ میرے ساتھ بیٹھے (پی ایم مودی) شخص کو بہت پسند کرتے ہیں۔
      First published: