உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Nobel Prize in Chemistry: بینجمن لسٹ اور ڈبلیو سی میکملن کو ملا 2021 کا کیمسٹری میں نوبل انعام

    ڈیوڈ جولیس اور آرڈیم پاٹاپوٹین کو ملا طب کا نوبل انعام ، اس بڑی تلاش کیلئے ملا اعزاز

    ڈیوڈ جولیس اور آرڈیم پاٹاپوٹین کو ملا طب کا نوبل انعام ، اس بڑی تلاش کیلئے ملا اعزاز

    2021 Nobel Prize in Chemistry : کیمسٹری میں اس سال کا نوبل انعام جرمنی کے میکس پلانک انسٹی ٹیوٹ کی بینجمن لسٹ اور امریکہ کی پرنسٹن یونیورسٹی کے ڈیوڈ ڈبلیو سی میکملن کو ان کی اسممیٹرک آرگنکوٹالیسس کی ڈیولپمنٹ کے لیے دیا گیا ہے۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      اسٹاک ہوم : کیمسٹری میں اس سال کا نوبل انعام جرمنی کے میکس پلانک انسٹی ٹیوٹ کی بینجمن لسٹ اور امریکہ کی پرنسٹن یونیورسٹی کے ڈیوڈ ڈبلیو سی میکملن کو ان کی اسممیٹرک آرگنکوٹالیسس کی ڈیولپمنٹ کے لیے دیا گیا ہے۔ رائل سویڈش اکیڈمی آف سائنسز نے بدھ کو اس بات کا اعلان کیا۔

      اکیڈمی نے ایک بیان میں بتایاکہ مالیکیول بنانا ایک مشکل کام ہے۔ کیمسٹری میں اس سال کا نوبل انعام بینجمن لسٹ اور ڈیوڈ ڈبلیو سی میکملن کو دیا جائے گا ، جو ان کی ڈیولپمنٹ کے لیے آرگنکوٹالیسس کی تیاری کریں گے۔ بنیامین اور میکملن اپنے شعبہ میں رہنمائی کرتے رہیں گے۔ انہوں نے دکھایا کہ آرگینک کیٹیلسٹ کو کیمیائی رد عمل کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

      اکیڈمی نے بتایاکہ ان رد عمل کا استعمال کرتے ہوئے محققین دواسازی سے لے کر مولیکیولزتک زیادہ موثر طریقے سے تخلیق کر سکیں گے جو شمسی خلیوں میں روشنی کو اپنی گرفت میں لے سکتے ہیں۔ اس طرح آرگنکوٹالیسس انسانی زندگی کے لیے انتہائی فائدہ مند ثابت ہوگا۔

      منابے، ہیسل مین اور پیرسیی کو ملا طبیعیات کا نوبل انعام

      سیوکورو مانابے، کلاؤس ہیسل مین اور جیورجیو پیریسی کو مشترکہ طور پر 2021 کا طبیعیات کا نوبل انعام دیا گیا ہے ۔ آدھا انعام مسٹر منابے اور مسٹر ہیسل مین کو دیا گیا ہے اور باقی نصف مسٹر پیرسی کو دیا گیا ہے۔ رائل سویڈش اکیڈمی آف سائنسز نے اس منگل کو اس کا اعلان کیا۔ اکیڈمی نے مسٹر منابے اور مسٹر ہیسل مین سے زمین کی آب و ہوا کی جسمانی ماڈلنگ اور تغیرات کی مقدار اور گلوبل وارمنگ کی قابل اعتماد پیش گوئیاں کرنے کے لیے اور مسٹر پیرسی نے ایٹم سے لے کر سیاروں کے پیمانے پرطبیعاتی نظام میں خرابیوں اور اتار چڑھاو کے تعامل کی دریافت کے لیے یہ ایوارڈ دیا گیا ہے۔

      اکیڈمی نے بتایاکہ سیوکورو منابے اور کلاؤس ہیسل مین نے زمین کی آب و ہوا اور اس پر انسانیت کے اثرات کے بارے میں ہمارے علم کی بنیاد رکھی ۔ جارجیو پیرسی کو بے ترتیب مواد اور بے ترتیب عمل کے اصول میں ان کے انقلابی خدمات کے لئے یہ ایوارڈ دیا گیا ہے۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: