உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Imran Khan: ’اب عمران خان بشریٰ بی بی کو طلاق دے سکتے ہیں‘ تسلیمہ نسرین کا طنز

    Youtube Video

    پاکستان میں سیاسی ہنگامہ آرائی کے درمیان جس کے بارے میں عمران خان کا خیال تھا کہ یہ ’غیر ملکی‘ سازش کا نتیجہ ہے۔ بشریٰ بی بی نے ایک بار پھر سیاسی گفتگو میں اہمیت حاصل کی کیونکہ اپوزیشن نے الزام لگایا کہ اس نے عمران خان کے مستقبل کے لیے ’جنوں‘ کو خوش کرنے کے لیے مرغی جلائی۔

    • Share this:
      بنگلہ دیشی مصنفہ تسلیمہ نسرین (Taslima Nasreen) نے ہفتے کے روز کہا کہ عمران خان (Imran Khan) اب بشریٰ بی بی (Bushra Bibi) کو طلاق دے سکتے ہیں، جو ان کی تیسری اہلیہ ہیں کیونکہ وہ عمران خان وزیراعظم کے کرسی سے باہر ہوسکتے ہیں۔ اب وہ اسے طلاق دے سکتا ہے اور ایک قسمت کہنے والی خاتون طوطے سے شادی کر سکتی ہے جو کہے گی کہ عمران کبھی نہیں مرے گا۔ مصنفہ تسلیمہ نسرین نے اس وقت ٹویٹ کیا جب عمران خان کو ہفتہ کے روز پاکستان کی اسمبلی میں تحریک عدم اعتماد کا سامنا کرنا ہے۔

      یہ سنتے ہوئے کہ عمران خان نے بشریٰ بی بی سے شادی کی کیونکہ وہ ان کی روحانی رہنما تھیں جنہوں نے بظاہر انہیں وزیراعظم کی کرسی تک پہنچایا، تسلیمہ نے کہا کہ عمران خان نے بشریٰ سے شادی کی کیونکہ بشریٰ نے اپنی خصوصی روحانی طاقت سے کہا تھا کہ عمران وزیراعظم ہوں گے۔ کیا اس نے پیش گوئی کی تھی کہ وہ اپنی مدت پوری نہیں کر سکے گا؟ یقینی طور پر نہیں.

      عمران خان نے الیکشن جیتنے کے فوراً بعد 2018 میں بشریٰ بی بی سے شادی کر لی، جنہیں پنکی پیرنی بھی کہا جاتا ہے۔ اپوزیشن جماعتوں نے بشریٰ بی بی پر پاکستان کی خاتون اول بننے کے بعد سے جادو ٹونے کا الزام لگایا تھا۔ اگرچہ بشریٰ بی بی کے بارے میں زیادہ معلومات عوام کے علم میں نہیں ہیں لیکن جب دونوں کی شادی ہوئی تو پاکستانی میڈیا نے رپورٹ کیا کہ عمران خان 2015 سے بشریٰ بی بی سے روحانی رہنمائی کے لیے آ رہے تھے اور ان کی بہت سی سیاسی پیش گوئیاں سچ ثابت ہوئیں۔

      مزید پڑھیں: Russia-Ukraine حملے کو لے کرامریکہ نے پوتن کی بیٹیوں اورروسی بینکوں پرلگائی پابندی

      عمران خان سے شادی سے قبل بشریٰ بی بی کی شادی خاور فرید مانیکا سے ہوئی تھی جو ایک سرکاری افسر تھے۔

      مزید پڑھیں: اقوام متحدہ نے روس کو UNHRC سے کیا معطل ، ووٹنگ سے ہندوستان رہا ندارد

      پاکستان میں سیاسی ہنگامہ آرائی کے درمیان جس کے بارے میں عمران خان کا خیال تھا کہ یہ ’غیر ملکی‘ سازش کا نتیجہ ہے۔ بشریٰ بی بی نے ایک بار پھر سیاسی گفتگو میں اہمیت حاصل کی کیونکہ اپوزیشن نے الزام لگایا کہ اس نے عمران خان کے مستقبل کے لیے ’جنوں‘ کو خوش کرنے کے لیے مرغی جلائی۔ کرپشن کی ملزم فرح خان کے پاکستان سے فرار نے بھی ہلچل مچا دی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: