ہوم » نیوز » عالمی منظر

فلوریڈا حملہ : اوباما نے کہا یہ امریکہ پر دہشت گردانہ حملہ ، بانکی مون نے بھی کی مذمت

واشنگٹن : فلوریڈا میں ایک ہم جنس پرستوں کے نائٹ کلب میں اندھا دھند فائرنگ کو امریکہ کے صدر براک اوباما نے امریکہ پر حملے قرار دیا ہے ۔

  • Agencies
  • Last Updated: Jun 13, 2016 08:44 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
فلوریڈا حملہ : اوباما نے کہا یہ امریکہ پر دہشت گردانہ حملہ ، بانکی مون نے بھی کی مذمت
واشنگٹن : فلوریڈا میں ایک ہم جنس پرستوں کے نائٹ کلب میں اندھا دھند فائرنگ کو امریکہ کے صدر براک اوباما نے امریکہ پر حملے قرار دیا ہے ۔

واشنگٹن : فلوریڈا میں ایک ہم جنس پرستوں کے نائٹ کلب میں اندھا دھند فائرنگ کو امریکہ کے صدر براک اوباما نے امریکہ پر حملے قرار دیا ہے ۔ اوباما نے کہا کہ یہ ایک دہشت گردانہ حملہ ہے ۔ پورا امریکہ اس حملے کے خلاف متحد ہے ۔


اوباما نے کہا کہ جانچ کے بعد مزید حقائق سامنے سامنے آئیں گے ۔ ایف بی آئی اس پر کام رہی ہے ۔ ہم نے حکام کو کہہ دیا ہے کہ جس بھی طرح کی ضرورت ہو گی، ان کو دستیاب کرائی جائے۔ ہر موت ہمارے لئے افسوسناک ہے ۔  ہم اس کو بھول نہیں جائیں گے ۔ یہ واقعہ اس ہم جنس پرست کلب میں پیش آیا ہے ، جہاں لوگ دوستوں کے ساتھ مل کر ڈانس کرنے آئے تھے اور کوالیٹی ٹائم بتانے آئے تھے ۔ یہ کسی نائٹ میئر سے کم نہیں ہے ۔ اس واقعہ میں مرنے والے لوگوں کے نام اور چہروں کو ہم کبھی نہیں بھلا پائیں گے ۔


اوباما نے کہا کہ کچھ وقت پہلے فرانس میں بھی اس طرح کا ایک واقعہ پیش آیا تھا ۔ اب وہ دہشت گردی کا سایہ ہمارے پاس پہنچا ہے ۔ ہم امریکہ کے لوگ ایک ساتھ مل کر اس کا سامنا کریں گے ۔ یہ حملہ امریکہ میں شہری حقوق پر حملہ جیسا ہے ۔


ادھر اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل بان کی مون نے امریکہ میں فلوریڈا صوبے کے ارلینڈو شہر میں دہشت گردانہ حملے کی سخت الفاظ میں مذمت کی ہے۔  مسٹر مون کے ترجمان کی جانب سے جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ سیکرٹری جنرل بان کی مون امریکہ کے فلوریڈا صوبے کے ارلینڈو شہر میں دہشت گردانہ حملے کی سخت مذمت کرتے ہیں جس میں 50 افراد ہلاک اور تقریبا 53 زخمی ہو گئے۔ "
ترجمان نے کہاکہ سیکرٹری جنرل نے حملے کیزد میں آنے والے خاندانوں کے تئیں اپنی گہرے صدمے کا اظہار کرتے ہوئے وہاں کی حکومت اور لوگوں کے ساتھ یکجہتی کا مظاہرہ کیا ہے۔
اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل کے علاوہ اسرائیل کے وزیر اعظم بنیامین نیتن ياهو اور پوپ فرانسس نے بھی اس حملے کی مذمت کی ہے. نیتن ياهو نے کہا کہ ہم جنس پرست کمیونٹی پر خوفناک حملے کے بعد وہ اسرائیل کے لوگوں اور حکومت کی طرف سے امریکہ کے لوگوں کے تئیں گہری تعزیت کا اظہار کرتا هیں۔ پوپ فرانسس نے اس واقعہ کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ یہ تشدد حماقت اور بے مطلب نفرت ہے
First published: Jun 13, 2016 08:44 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading