உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    عمران خان کے گھر زندہ مرغے جلا رہی ہیں بیوی بشریٰ، کیا کالے جادو سے بچے گی حکومت؟ پاس ہیں دو جن!

    Pakistan Power Tussle:  اگر اپوزیشن کے لیڈر شہباز شریف کی بات مانیں تو عمران خان کی تیسری اہلیہ بشریٰ بی بی بحران کو ٹالنے کے لیے کالا جادو کر رہی ہیں۔ گھر میں زندہ مرغیاں جلائی جارہی ہیں۔ پاکستان میں یہ چرچا بھی ہے کہ بشریٰ کے پاس دو جن ہیں جن کے زور پر وہ حکومت بچا سکتی ہے۔

    Pakistan Power Tussle: اگر اپوزیشن کے لیڈر شہباز شریف کی بات مانیں تو عمران خان کی تیسری اہلیہ بشریٰ بی بی بحران کو ٹالنے کے لیے کالا جادو کر رہی ہیں۔ گھر میں زندہ مرغیاں جلائی جارہی ہیں۔ پاکستان میں یہ چرچا بھی ہے کہ بشریٰ کے پاس دو جن ہیں جن کے زور پر وہ حکومت بچا سکتی ہے۔

    Pakistan Power Tussle: اگر اپوزیشن کے لیڈر شہباز شریف کی بات مانیں تو عمران خان کی تیسری اہلیہ بشریٰ بی بی بحران کو ٹالنے کے لیے کالا جادو کر رہی ہیں۔ گھر میں زندہ مرغیاں جلائی جارہی ہیں۔ پاکستان میں یہ چرچا بھی ہے کہ بشریٰ کے پاس دو جن ہیں جن کے زور پر وہ حکومت بچا سکتی ہے۔

    • Share this:
      اسلام آباد۔ یہ ہفتہ پاکستان  (Pakistan)  کی سیاست کے لیے بیحد اہم ہے۔ وزیراعظم عمران خان  (Imran Khan)  کے خلاف تحریک عدم اعتماد (No Confidence Motion)   پر بحث 31 مارچ کو ہوگی۔ اس کے بعد ووٹنگ ہوگی۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اپوزیشن کو 210 سے زائد ارکان پارلیمنٹ کی حمایت حاصل ہے۔ اکثریت کی تعداد 172 ہے۔ ایسے میں عمران خان کا تناؤ جائز ہے اور وہ اپنی اہلیہ بشریٰ بی بی کی مدد لے رہے ہیں۔ اگر اپوزیشن کے لیڈر شہباز شریف کی بات مانیں تو عمران خان کی تیسری اہلیہ بشریٰ بی بی بحران کو ٹالنے کے لیے کالا جادو کر رہی ہیں۔ گھر میں زندہ مرغیاں جلائی جارہی ہیں۔ پاکستان میں یہ چرچا بھی ہے کہ بشریٰ کے پاس دو جن ہیں جن کے زور پر وہ حکومت بچا سکتی ہے۔

      دراصل پاکستان کی 372 رکنی قومی اسمبلی میں حکمران پی ٹی آئی کے 155 ارکان ہیں۔ عمران خان کو اکثریت کے لیے 172 ایم پی ایز کی حمایت درکار ہے۔ ان کے کئی ایم ایل اے باغی ہو چکے ہیں۔ اتحاد کی تین اہم جماعتیں بھی الگ ہو چکی ہیں۔ ایسے میں تحریک عدم اعتماد کے مسترد ہونے کے امکانات بہت کم ہیں۔ اگر یہ قرارداد منظور ہو گئی تو تقریباً چار سال پرانی حکومت گر جائے گی۔

      اچانک پاگل خانے پہنچیں عمران خان کی بیوی بشریٰ، پوچھا۔ ڈرگس کے عادی لوگوں کو کہاں رکھتے ہو

      شہباز شریف نے یہ بھی دعویٰ کیا ہے کہ وزیراعظم عمران خان کے گھر میں کئی ٹن گوشت جلایا جا رہا ہے۔ بشریٰ بی بی کرکٹر سے وزیر اعظم بننے والے عمران خان کے ساتھ شادی کے بعد سے ہی سرخیوں میں رہی ہیں۔ ان پر پہلے میں بھی کالا جادو کرنے کا الزام لگایا گیا ہے۔

      بشریٰ کا خواب میں نظر آیا تھا کہ عمران وزیر اعظم بن سکتے ہیں!
      بشریٰ کی یوں تو بہت سی کہانیاں ہیں لیکن پاکستان میں کہا جاتا ہے کہ بشریٰ کا خواب دیکھا تھا کہ اگر عمران خان کی ان کے گھر میں  شادی ہو جائے تو وہ وزیراعظم بن سکتے ہیں! اس خواب کے بعد بشریٰ نے عمران کی اپنی چھوٹی بہن سے شادی کرنے کی کوشش کی جس میں ناکامی پر وہ خود اپنے پہلے شوہر سے طلاق لے کر عمران سے شادی کرنے پر راضی ہوگئیں۔

      غور طلب ہے کہ عمران خان کی تیسری اہلیہ بشریٰ پچھلی بار 2019 میں اس وقت سرخیوں میں آئیں جب ایک ٹی وی چینل نے دعویٰ کیا تھا کہ ان کا عکس آئینے میں نظر نہیں آتا۔ یہ بھی کہا گیا تھا کہ وہ جنوں کو گوشت کھلاتی ہیں۔ بعد میں پاکستانی میڈیا نے اسے فرضی خبر بتادیا تھا، اس کے باوجود بشریٰ بیوی کی پراسرار زندگی کے بارے میں قیاس آرائیاں ہوتی رہتی ہیں۔

      آن لائن ویب سائٹ پر جنگ کے درمیان چینی لڑکے تلاش کر رہے ہیں یوکرینی دلہن: جانیں کیوں

      Petrol Diesel Prices Hike :  دہلی۔یو پی میں پٹرول پھر 100 کے پار، جانئے آج  آپ کے شہر میں کمپنیوں نے کتنے بڑھائے تیل کے دام
      Published by:Sana Naeem
      First published: