உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Imran Khan نے دبئی میں بیچے 14 کروڑ کے سرکاری تحفے، ملک کے خزانے کو ہوا نقصان، جانئے پورا معاملہ

    عمران خان نے دبئی میں بیچے 14 کروڑ کے سرکاری تحفے، ملک کے خزانے کو ہوا نقصان

    عمران خان نے دبئی میں بیچے 14 کروڑ کے سرکاری تحفے، ملک کے خزانے کو ہوا نقصان

    پاکستان (Pakistan) کے وزیر اعظم شہباز شریف (Shahbaz Sarif) نے بے دخل وزیر اعظم عمران خان (Imran Khan) پر دبئی (Dubai) میں 14 کروڑ روپئے کے ہیرے کے زیورات سمیت توشہ خانہ کے قیمتی تحائف فروخت کرکے قومی خزانے کو نقصان پہنچانے کا الزام لگایا ہے۔

    • Share this:
      اسلام آباد: پاکستان (Pakistan) کے وزیر اعظم شہباز شریف (Shahbaz Sharif) نے بے دخل کئے گئے سابق وزیر اعظم عمران خان (Imran Khan) پر دبئی (Dubai) میں 14 کروڑ روپئے کے ہیرے کے زیورات سمیت توشہ خانہ کے قیمتی تحائف فروخت کرکے قومی خزانے کو نقصان پہنچانے کا الزام لگایا ہے۔ ملک کے قانون کے مطابق، غیر ملکی معززین سے ملنے والا کوئی بھی تحفہ ملک کے توشہ خانہ (سرکاری خزانے) میں رکھنا چاہئے۔ ’دی نیوز انٹرنیشنل‘ کی جمعہ کی خبر کے مطابق، شہباز شریف نے یہاں وزیر اعظم آواس میں سینئر صحافیوں کے ساتھ میٹنگ کے دوران یہ دعویٰ کیا۔

      انہوں نے کہا، ’میں تصدیق کرسکتا ہوں کہ عمران خان نے توشہ خانہ سے علاج کے لئے اور انہیں دبئی میں 14 کروڑ روپئے (7.6 لاکھ امریکی ڈالر) میں بیچا۔ قیمتی تحائف میں ہیرے کے زیورات، کنگن، گھڑیاں اور سیٹ شامل ہیں‘۔ شہباز نے کہا کہ انہیں بھی ایک بار ایک گھڑی ملی تھی، جسے انہوں نے توشہ خانہ میں جمع کردیا تھا۔ نومنتخب وزیر اعظم نے کہا، ’مجھے کچھ چھپانے کی ضرورت نہیں ہے‘۔ عمران خان کی قیادت والی پاکستان تحریک انصاف حکومت توشہ خانہ سے رکھے گئے تحائف کے بارے میں تفصیلات شیئر کرنے میں ہچک رہی تھی۔ محسوس ہوئی۔

      عمران خان کے خلاف وفاقی تحقیقاتی ایجنسی (ایف آئی اے) کے ذریعہ توشہ خانہ سے ایک قیمتی ہار بیچنے، قومی خزانے کو نقصان پہنچانے کے لئے ایک جانچ شروع کی گئی ہے۔ خبر میں کہا گیا ہے کہ یہ ہار لاہور میں ایک جوہری کو مائیگرنٹ پاکستانیوں اور انسانی وسائل کی ترقی کے لئے وزیراعظم کے سابق معاون خصوصی زلفی بخاری کے ذریعہ سے 18 کروڑ روپئے میں بیچا گیا تھا، جبکہ اس رقم کا صرف ایک حصہ توشہ خانہ کو دیا گیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      راجناتھ سنگھ کا چین کو سخت پیغام، India کو اگر کوئی چھیڑے گا تو ہندوستان چھوڑے گا نہیں

      الزامات کے جواب میں زلفی بخاری نے کہا کہ ہار بیچنے کی خبروں میں کوئی سچائی نہیں تھی۔ جیو نیوز سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ شکست کے بارے میں کبھی کوئی بات نہیں ہوئی تھی اور الزام بے بنیاد اور بے بنیاد تھے۔ اس درمیان، سابق وزیر اطلاعات فواد چودھری نے کہا کہ عمران خان نے حکومت سے گھڑی خریدی تھی، جو ایک دوسرے ملک سے تحفہ کے طور پر ملی تھی۔

      انہوں نے کہا، ’مجھے سمجھ میں نہیں آتا کہ شہباز شریف کا حقیقی موضوع کیا ہے‘۔ انہوں نے الزام لگایا کہ شہباز شریف الجھن میں ہیں کیونکہ وہ یہ نہیں سمجھ پا رہے ہیں کہ عمران خان کے خلاف الزام کیسے لگایا جائے۔ فواد چودھری نے کہا کہ گھڑی کی قیمت چاہے جتنی بھی ہو، ’اگر یہ میری ہے تو میں اس گھڑی کو بیچ سکتا ہوں، اس سے کسی کو کوئی پریشانی نہیں ہونی چاہئے‘۔ سابق وزیر اور عمران خان کے قریبی نے شہباز شریف کو سطحی بات چیت سے دور رہنے اور قومی موضوعات پر توجہ مرکوز کرنے کا مشورہ دیا۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: