உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pakistan:بجلی کٹوتی-قیمتوں میں اضافے کے خلاف پاکستان میں ریلی آج، جماعت اسلامی نے کہا-’حق دو کراچی کو‘

    پاکستانی پرچم (فائل فوٹو)

    پاکستانی پرچم (فائل فوٹو)

    Protest in Pakistan: پاکستان میں موسلادھار بارش کی وجہ سے لوگوں کا نظام زندگی درہم برہم ہو کر رہ گیا ہے۔ موسلا دھار بارش کے باعث کراچی کے بیشتر علاقوں میں کئی گھنٹوں سے بجلی کی فراہمی معطل ہے۔

    • Share this:
      Protest in Pakistan: پاکستان میں چین کے ساتھ بجلی کے متعدد منصوبوں پر کام کے باوجود بجلی کا بحران اپنے عروج پر ہے۔ صورتحال یہ ہے کہ کئی جگہوں پر 16 گھنٹے بجلی کی کٹوتی ہے جبکہ بجلی کے شرحوں میں غیر معمولی اضافہ ہوا ہے۔ اس کے خلاف جماعت اسلامی آج جمعہ کو ریلی نکال رہی ہے۔

      جماعت اسلامی کے سربراہ حافظ نعیم الرحمن نے بجلی بحران کے حل کے لیے 'حق دو کراچی کو' ریلی نکالنے کا اعلان کیا ہے۔ ریلی شام 4 بجے کراچی میں شاہراہ قائد میں نکالی جائے گی۔ احتجاج میں خواتین، بچے، بوڑھے اور نوجوان ہر عمر کی شرکت کریں گے۔ جے آئی کے سربراہ نے کہا کہ کے الیکٹرک کی جانب سے بجلی کے بلوں پر ماہانہ 6000 سیلز ٹیکس کی شدید مذمت کرتے ہیں۔

      بارش نے لی اب تک 62 کی جان
      اس دوران پاکستان میں موسلادھار بارش کی وجہ سے لوگوں کا نظام زندگی درہم برہم ہو کر رہ گیا ہے۔ موسلا دھار بارش کے باعث کراچی کے بیشتر علاقوں میں کئی گھنٹوں سے بجلی کی فراہمی معطل ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      UK Inflation:گلوبل مہنگائی کا بڑھا خطرہ،اب برٹین میں مہنگائی 40سالوں کی اونچی سطح پر پہنچی

      یہ بھی پڑھیں:
      Rishi Sunak: برطانیہ میں وزیر اعظم بننے کا مقابلہ آخری مرحلے میں داخل! رشی سونک اگلے PM ؟

      بارش کا پانی مرکزی سڑکوں اور گلیوں پر جمع ہونے سے ٹریفک میں بھی خلل پڑا ہے۔ لیاقت آباد اور بہار کالونی کے علاقوں میں بارش کا پانی کئی گھروں میں داخل ہوگیا۔ موسلادھار بارشوں سے علاقے میں اب تک 24 بچوں سمیت 62 افراد ہلاک ہو چکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: