உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پاکستان میں 233 روپے فی لیٹر مل رہا ہے Petrol، ایک دن میں 24 روپے کا اضافہ، یہ ہے بڑی وجہ

    petrol price in pakistan:  پاکستان میں گزشتہ 20 دنوں میں یہ تیسرا اضافہ ہے۔ اسلام آباد میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے پاکستان کے وزیر خزانہ نے کہا کہ نئی قیمتوں کا اطلاق 15 جون کی نصف شب سے ہو گیا ہے۔

    petrol price in pakistan: پاکستان میں گزشتہ 20 دنوں میں یہ تیسرا اضافہ ہے۔ اسلام آباد میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے پاکستان کے وزیر خزانہ نے کہا کہ نئی قیمتوں کا اطلاق 15 جون کی نصف شب سے ہو گیا ہے۔

    petrol price in pakistan: پاکستان میں گزشتہ 20 دنوں میں یہ تیسرا اضافہ ہے۔ اسلام آباد میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے پاکستان کے وزیر خزانہ نے کہا کہ نئی قیمتوں کا اطلاق 15 جون کی نصف شب سے ہو گیا ہے۔

    • Share this:
      petrol price in pakistan: پاکستان میں ایک لیٹر پٹرول کی قیمت 233 روپے 89 پیسے تک پہنچ گئی ہے۔ معاشی بحران کا شکار پاکستان میں ایک دن میں پٹرول کی فی لیٹر قیمت میں 24 روپے کا اضافہ کردیا گیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ڈیزل کی قیمت میں 16.31 روپے اضافے کے بعد یہ 263.31 روپے فی لیٹر ہو جائے گا۔ پاکستان حکومت نے بدھ کو اس کا اعلان کیا۔ پاکستان میں گزشتہ 20 دنوں میں یہ تیسرا اضافہ ہے۔ اسلام آباد میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے پاکستان کے وزیر خزانہ نے کہا کہ نئی قیمتوں کا اطلاق 15 جون کی نصف شب سے ہو گیا ہے۔

      اس دوران مٹی کے تیل کی نئی قیمت 29.49 روپے اضافے سے 211.43 روپے ہو گی۔ لائٹ ڈیزل کی قیمت 29.16 روپے اضافے کے بعد 207.47 روپے ہو جائے گی۔ وزیر خزانہ اسماعیل نے کہا کہ حکومت کے پاس بین الاقوامی قیمتوں کے اثرات کو پاکستان میں کسٹمرس کے علاوہ کوئی آپشن نہیں ہے۔

      20 دنوں میں ریٹ میں تین بار ہوا اضافہ ۔
      حکومت پاکستان نے گزشتہ 20 دنوں میں پٹرول کی قیمت میں 84 روپے فی لیٹر سے زائد اضافہ کیا ہے۔ پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں ایک اور اضافے کی وجوہات بتاتے ہوئے وزیر نے کہا کہ پٹرول کی بین الاقوامی قیمت 120 ڈالر فی لیٹر تھی۔

      پٹرول پمپ ملازمین کسٹمر کے ساتھ کر رہے ہیں دھوکہ دہی، جانئے کس طرح جھونک رہے آنکھوں میں دھول





      انہوں نے پریس کانفرنس میں کہا کہ ہمارا ملک اب بھی پٹرول کی قیمت میں 24.03 روپے، ڈیزل میں 59.16 روپے، مٹی کے تیل میں 29.49 روپے اور لائٹ ڈیزل آئل کی قیمت میں 29.16 روپے کا نقصان اٹھا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت پٹرول سبسڈی پر 120 ارب روپے خرچ کر رہی ہے۔ وزیر نے کہا کہ میں 30 سال سے ملک کے حالات دیکھ رہا ہوں لیکن مہنگائی کے حوالے سے ایسی صورتحال کبھی نہیں دیکھی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: