உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pakistan: وزیر اعظم بنتے ہی شہباز شریف نے الاپا کشمیر راگ، کہا- ہندوستان سے اچھے تعلقات چاہتے ہیں لیکن...

    پاکستان: وزیر اعظم بنتے ہی شہباز شریف نے الاپا کشمیر راگ

    پاکستان: وزیر اعظم بنتے ہی شہباز شریف نے الاپا کشمیر راگ

    Pakistan Political Crisis, Shahbaz Sharif: پاکستان کے نئے وزیر اعظم شہباز شریف (Shahbaz Sharif) نے کہا کہ وہ ہندوستان کے ساتھ اچھے تعلقات چاہتے ہیں، لیکن کشمیر موضوع کے حل کے بغیر اسے حاصل نہیں کیا جاسکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ برائی پر اچھی کی جیت ہوئی۔ اس کے ساتھ ہی سابق وزیر اعظم عمران خان کے ’غیر ملکی تنازعہ‘ کو ’ڈراما‘ قرار دیا۔ 

    • Share this:
      اسلام آباد: پاکستان کے نئے وزیر اعظم شہباز شریف (Shahbaz Sharif) نے کہا کہ وہ ہندوستان کے ساتھ اچھے تعلقات چاہتے ہیں، لیکن کشمیر موضوع کے حل کے بغیر اسے حاصل نہیں کیا جاسکتا ہے۔ پاکستان کے وزیر اعظم کے طور پر اپنے انتخاب کے بعد شہباز شریف نے پیر کے روز پارلیمنٹ میں کہا کہ خط کے تنازع میں سازش ثابت ہوگیا تو میں استعفیٰ دے کر چلا جاوں گا۔

      انہوں نے کہا کہ برائی پر اچھی کی جیت ہوئی۔ اس کے ساتھ ہی سابق وزیر اعظم عمران خان کے ’غیر ملکی تنازعہ‘ کو ’ڈراما‘ قرار دیا۔ شہباز شریف نے کہا کہ پاکستان کی قومی سلامتی کمیٹی کو مبینہ غیر ملکی سازش سے متعلق متنازعہ خط پر جانکاری دی جائے گی۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      نومبر 2021 میں ہی گرجاتی عمران خان کی سرکار، IMF سے پیسے کی چاہت میں بچی رہی کرسی

      شہباز شریف نے کہا کہ یہ پاکستان کی تاریخ میں پہلی بار ہے کہ کسی وزیر اعظم کے خلاف تحریک عدم اعتماد کامیاب رہا ہے۔ انہوں نے کہا، ’اور برائی پر اچھی کی جیت ہوئی ہے‘۔ شہباز شریف نے کہا کہ یہ پورے ملک کے لئے ایک ’بڑا دن‘ ہے جب ایک ’منتخب ہوئے‘ وزیر اعظم کو قانونی اور آئینی طریقے سے پیکنگ کے لئے بھیجا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ امریکی ڈالر کی قیمت 8 روپئے کی گراوٹ ’لوگوں کی خوشی‘ کو ظاہر کرتی ہے۔ نو منتخب وزیر اعظم نے ضرورت کے اصولوں کو ہمیشہ کے لئے دفن کرنے کے لئے سپریم کورٹ کا شکریہ ادا کیا۔ ڈان کے مطابق، انہوں نے کہا، ’مستقبل میں، کوئی بھی بھروسہ نہیں کر پائے گا کہ پاکستانی پارلیمنٹ میں ایسا ہوا‘۔

      اس درمیان، پاکستان تحریک انصاف کے ایم این اے کے ذریعہ الیکشن کا بائیکاٹ کئے جانے کے بعد پی ایم ایل این کے صدر شہباز شریف کو پیر کے روز پاکستان کے 23ویں وزیر اعظم کے طور پر منتخب کیا گیا۔ ان کے حق میں 174 اراکین پارلیمنٹ نے ووٹنگ کی۔ اس سے قبل، پی ٹی آئی ایم این اے کے سبھی اراکین قومی اسمبلی سے واک آوٹ کرگئے۔ وزیر اعظم عہدے کے لئے پارٹی کے امیدوار شاہ محمود قریشی تھے۔ انہوں نے اعلان کیا کہ وہ قومی اسمبلی سے اجتماعی طور پر استعفیٰ دے دیں گے۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: