உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Raid on Imran Khan residence:پاکستان کے سابق وزیراعظم عمران کے گھر پولیس کا چھاپہ ،پارٹی کارکنوں میں غصہ

    عمران خان کی پریشانیوں میں اضافہ۔ گھر پر پولیس کا چھاپہ۔

    عمران خان کی پریشانیوں میں اضافہ۔ گھر پر پولیس کا چھاپہ۔

    Raid on Imran Khan residence: پی ٹی آئی کے سربراہ عمران نے کہا کہ ان کی پارٹی 25 سے 29 مئی کے درمیان اسلام آباد مارچ کا اہتمام کر سکتی ہے۔ ملتان میں ایک اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے عمران نے کہا کہ تاریخ کا اعلان اتوار تک کر دیا جائے گا، تاکہ لوگوں کو مارچ کی تیاری کا وقت مل سکے۔

    • Share this:
      Rain on Imran Khan residence: اسلام آباد: اسلام آباد پولیس نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) پارٹی کے سربراہ اور سابق وزیراعظم عمران خان پر خود کو مارنے کی سازش کا الزام لگانے کے بعد ان کی بنی گالہ رہائش گاہ پر چھاپہ مارا۔ پولیس نے کراچی میں پی ٹی آئی کے رکن قومی اسمبلی کے گھر کی بھی تلاشی لی۔ جیو ٹی وی نے ہفتہ کو اپنی رپورٹ میں بتایا کہ جب پولیس ٹیم عمران کے گھر پہنچی تو وہاں موجود پی ٹی آئی کارکنوں نے کارروائی کی مخالفت کی اور حکومت مخالف نعرے بھی لگائے۔

      پولیس ٹیم بم ڈسپوزل اسکواڈ کے ہمراہ عمران کے گھر پہنچ گئی۔ دوسری جانب پولیس کی ایک اور ٹیم نے کراچی میں پاکستان تحریک انصاف کے رکن قومی اسمبلی عالمگیر خان کے گھر پر چھاپہ مارا۔ تاہم چھاپے کے وقت عالمگیر وہاں موجود نہیں تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Taliban in Afghanistan:طالبان کا نیا فرمان-ٹی وی پر خاتون میزبان کا چہرہ ڈھانپنا لازمی

      چھاپہ ماری کے خلاف میمورنڈم سونپا
      پولیس کی کارروائی کے بعد پی ٹی آئی رہنما گلشن اقبال تھانے پہنچ گئے اور چھاپے کے خلاف یادداشت جمع کرائی۔ سابق وزیر علی حیدر زیدی نے تو سندھ پولیس کو پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کا ملٹری یونٹ بھی کہا۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کو آدھی رات کی پولیس کی اس کارروائی کی قیمت جلد چکانی پڑے گی۔ اس سے قبل پی ٹی آئی رہنما اسد عمر نے جمعہ کو دعویٰ کیا تھا کہ انہیں عمران خان کی سیکیورٹی سے متعلق دھمکیاں موصول ہوئی ہیں۔ اگر ان کے لیڈر کو کچھ ہوا تو وہ موجودہ شہباز حکومت کے خلاف مقدمہ درج کرائیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Maryam Nawaz پر عمران خان کا قابل اعتراض تبصرہ، پاکستان کے PM نے بتایا افسوسناک۔۔۔۔

      25-29 مئی کے درمیان اسلام آباد مارچ کرسکتی ہے پی ٹی آئی
      پی ٹی آئی کے سربراہ عمران نے کہا کہ ان کی پارٹی 25 سے 29 مئی کے درمیان اسلام آباد مارچ کا اہتمام کر سکتی ہے۔ ملتان میں ایک اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے عمران نے کہا کہ تاریخ کا اعلان اتوار تک کر دیا جائے گا، تاکہ لوگوں کو مارچ کی تیاری کا وقت مل سکے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: