உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pakistan Political Crisis: عمران خان کی سابقہ اہلیہ ریحام خان کا طنز، اس شخس کے پاس سب کچھ ہے، بس عقل نہیں

    Pakistan Political Crisis:  ایک ٹویٹ میں ریحام خان نے لکھا کہ اس شخص کو کچھ نہیں چاہیے۔ عمران خان نے اپنی زندگی میں سب کچھ حاصل کیا ہے۔ نام، پیسہ، شہرت، وقار... اس آدمی کے پاس سب کچھ ہے۔ عقل نہیں۔

    Pakistan Political Crisis: ایک ٹویٹ میں ریحام خان نے لکھا کہ اس شخص کو کچھ نہیں چاہیے۔ عمران خان نے اپنی زندگی میں سب کچھ حاصل کیا ہے۔ نام، پیسہ، شہرت، وقار... اس آدمی کے پاس سب کچھ ہے۔ عقل نہیں۔

    Pakistan Political Crisis: ایک ٹویٹ میں ریحام خان نے لکھا کہ اس شخص کو کچھ نہیں چاہیے۔ عمران خان نے اپنی زندگی میں سب کچھ حاصل کیا ہے۔ نام، پیسہ، شہرت، وقار... اس آدمی کے پاس سب کچھ ہے۔ عقل نہیں۔

    • Share this:
      اسلام آباد۔ پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان (Pakistan Political Crisis)  کی کرسی مشکل میں پڑ گئی ہے۔ اپوزیشن نے ان کی حکومت کے خلاف تحریک عدم اعتماد منظور کر لی ہے اور پاکستان کی سیاست کی صورتحال اس بات کا اشارہ دے رہی ہے کہ عمران خان  (Imran Khan) کو وزارت عظمیٰ کے عہدے سے دستبردار ہونا پڑ سکتا ہے۔ حالانکہ عمران خان دعویٰ کر رہے ہیں کہ وہ حکومت میں رہیں گے اور اپوزیشن کے دعووں میں کوئی صداقت نہیں۔ ادھر عمران خان کی سابق اہلیہ ریحام خان (Reham Khan ) نے عمران پر طنز کیا ہے۔

      ایک ٹویٹ میں ریحام خان نے لکھا کہ اس شخص کو کچھ نہیں چاہیے۔ عمران خان نے اپنی زندگی میں سب کچھ حاصل کیا ہے۔ نام، پیسہ، شہرت، وقار... اس آدمی کے پاس سب کچھ ہے۔ عقل نہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ ریحام اور عمران کی شادی کے 6 ماہ بعد ہی ان کی طلاق ہوگئی۔ دونوں کی شادی 6 جنوری 2015 کو ہوئی تھی۔


      عمران خان کی سابق اہلیہ ریحام خان نے کہا کہ عمران کے استعفیٰ دینے کا وقت ختم ہو گیا ہے۔ کل بھی ان کے پاس استعفیٰ دینے کا وقت تھا۔ ریحام نے کہا کہ عمران خان دروازے سے اقتدار میں آئے ہیں۔ عمران نے الزامات کی پرواہ نہیں کی۔ میں نومبر 2021 سے پاکستان میں ہوں۔ میں نے بہت کچھ دیکھا ہے۔' عمران خان کے خلاف تحریک عدم اعتماد کے حوالے سے ان کی سابق اہلیہ کا کہنا تھا کہ عمران خان سے کوئی تعلق نہیں رکھنا چاہتا۔

      ریحام خان نے کہا- '177 ایم پیز اپوزیشن کے ساتھ ایم پی ہیں۔ اس میں وہ لوگ شامل نہیں جو عمران کے خلاف ووٹ نہیں دینا چاہتے۔ میں پہلے ہی بتا چکا ہوں کہ کیا ہونے والا ہے۔ میں چیزوں کو قریب سے دیکھتا ہوں، اس لیے ہماری شادی کامیاب نہیں ہوئی۔ یہی وجہ ہے کہ وہ اکثریت کے باوجود بطخ پر آؤٹ ہوئے۔

      عمران خان پر صرف عوام کا اعتماد نہیں۔
      ریحام نے کہا کہ جو لوگ ان کے ساتھ ہیں انہیں لگتا ہے کہ عمران کے نام پر مزید ووٹ نہیں دیں گے۔ وہ منتظر ہیں۔ ریحام نے کہا کہ لوگ عمران خان پر اعتماد نہیں کرتے۔ لوگوں کا بھی ان کی پارٹی پر اعتماد نہیں ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: