ششی تھرور کی انگریزی کا وہ لفظ ، جس کی وجہ سے پاکستان کا جم کر اڑ رہا مذاق

اپنی مشکل انگریزی کیلئے مشہور کانگریس کے لیڈر ششی تھرور پاکستان کو پھٹکار لگا رہے تھے تبھی انہوں نے ایسے انگریزی لفظ کا استعمال کردیا کہ ٹویٹر پرلوگ پاکستان کو ٹرول کرنے لگے ۔

Oct 18, 2019 06:17 PM IST | Updated on: Oct 18, 2019 06:17 PM IST
ششی تھرور کی انگریزی کا وہ لفظ ، جس کی وجہ سے پاکستان کا جم کر اڑ رہا مذاق

ششی تھرور کی انگریزی کا وہ لفظ ، جس کی وجہ سے پاکستان کا جم کر اڑ رہا مذاق

اپنی مشکل انگریزی کیلئے مشہور کانگریس کے لیڈر ششی تھرور پھر اسی وجہ سے سرخیوں میں ہیں ۔ اس مرتبہ وہ پاکستان کو پھٹکار لگا رہے تھے تبھی انہوں نے ایسے انگریزی لفظ کا استعمال کردیا کہ ٹویٹر پرلوگ پاکستان کو ٹرول کرنے لگے ۔ سینئر کانگریسی لیڈر ششی تھرور ایشیائی پارلیمانی اسبملی کی میٹنگ میں خطاب کررہے تھے ۔ اس کا ایک ویڈیو بھی انہوں نے شیئر کیا ہے ۔

ششی تھرور نے پاکستان کی سینیٹ کے سربراہ پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا تھا کہ انہوں نے ہندوستان کے داخلی معاملات کا حوالہ غیر ضروری طور پر اجلاس کا سیاسی استعمال کرنے کیلئے دیا ہے ۔ انہوں نے کہا تھا کہ جموں و کشمیر ہندوستان کا اٹوٹ حصہ ہے ۔ جموں و کشمیر کی حالت میں ایسا کچھ بھی نہیں جو کسی بھی طور پر ان کے ملک میں رہنے اور کام کرنے کی صورتحال کو متاثر کرے ۔ اسلام آباد کی بات تو چھوڑ ہی دیجئے ۔

اسی درمیان انہوں نے پاکستان کو لتاڑتے ہوئے انگریزی لفظ ویٹوپیریٹو کا استعمال کیا ۔ اس کے بعد سوشل میڈیا پر بحث شروع ہوگئی ۔ لوک پاکستان کو ٹرول کرنے لگے ۔ ایک ٹویٹر یوزر نے کہا کہ میٹنگ میں موجود پاکستانی وفد کو اب مترجم کی ضرورت پڑے گی ۔ ویٹوپیریٹو لفظ کا معنی قابل مذمت ہوتا ہے ۔

Loading...