உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pakistani Navy Rescues Indian:بحر عرب میں ہندوستانی جہاز پلٹ گیا، پاک بحریہ نے9 ہندوستانیوں کو بچایا

    پاکستانی نیوی نے ہندوستانیوں کو بچایا۔ (تصویر: ڈیلی ٹائمس)

    پاکستانی نیوی نے ہندوستانیوں کو بچایا۔ (تصویر: ڈیلی ٹائمس)

    Pakistani Navy Rescues Indian: پاک بحریہ کا ایک جہاز بھی دو ہیلی کاپٹروں کے ساتھ علاقے میں پہنچا اور جہاز کے ڈوبنے کے بعد لاپتہ ہونے والے عملے کے ایک رکن کی لاش کا سراغ لگایا۔

    • Share this:
      Pakistani Navy Rescues Indian: پاکستانی بحریہ نے جمعرات کو بحیرہ عرب میں ڈوبنے والے بحری جہاز کے عملے کے 9 ارکان کو ڈوبنے سے بچا لیا۔ یہ اطلاع پاک بحریہ نے دی۔ پاک بحریہ کے تعلقات عامہ کے ڈائریکٹر جنرل نے ایک بیان میں کہا کہ یہ واقعہ 9 اگست کو صوبہ بلوچستان کے ساحلی شہر گوادر کے قریب اس وقت پیش آیا جب ہندوستانی جہاز 'جمنا ساگر' میں ڈوب گیا۔ اس میں عملے کے 10 ارکان تھے۔

      بیان کے مطابق پاک بحریہ کو بحری جہاز کے ڈوبنے کی اطلاع موصول ہوئی جس کے بعد بحریہ نے ایک مشکل وقت میں آئی کال کا جواب دیا اور پاکستان سمندری انفارمیشن سینٹر نے قریبی تجارتی جہاز ایم ٹی کروئی بیکے (MT KRUIBEKE) کو فون کیا کہ وہ ہندوستانی جہاز کے پھنسے ہوئے عملے کو ضروری مدد فراہم کرنے کے لئے کرے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Kim Jong Un:کورونا سے کم جونگ کو ہوا تھا تیز بخار، بہن نے جیسی ہی بتایا رونے لگے سب لوگ

      یہ بھی پڑھیں:
      Saudi Arabia:سعودی عرب کی جاسوسی کے معاملے میں سابق ٹوئٹر ملازم قصوروار

      ایک لاپتہ رکن کی نعش برآمد کی گئی
      بیان میں کہا گیا ہے کہ تجارتی جہاز نے بالآخر عملے کے نو ارکان کو بچایا اور انہیں دبئی بندرگاہ کے راستے پر چھوڑ دیا۔ اس کے ساتھ ہی پاک بحریہ کا ایک جہاز بھی دو ہیلی کاپٹروں کے ساتھ علاقے میں پہنچا اور جہاز کے ڈوبنے کے بعد لاپتہ ہونے والے عملے کے ایک رکن کی لاش کا سراغ لگایا۔ پاک بحریہ نے لاش برآمد کرکے مزید کارروائی کے لیے پاکستان میری ٹائم سیکیورٹی ایجنسی (PMSA) کے عہدیداروں کو سونپ دیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: