உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PMمودی نے برلن میں ہندوستانی برادری سے خطاب،کہا-نیا ہندوستان صرف سیکیور فیوچر کی نہیں سوچتا، رسک لیتا ہے۔۔۔

    برلن میں پی ایم مودی نے کیا ہندوستانی برادری سے خطاب۔

    برلن میں پی ایم مودی نے کیا ہندوستانی برادری سے خطاب۔

    مودی نے کہا کہ پچھلے آٹھ سالوں میں ہندوستان ہر شعبے میں تیزی سے ترقی کر رہا ہے- زندگی میں آسانی، معیار زندگی، روزگار میں آسانی، تعلیم کا معیار، کاروبار کرنے میں آسانی، سفر کا معیار، مصنوعات کا معیار۔ انہوں نے کہا، 'نیا ہندوستان اب محفوظ مستقبل کے بارے میں نہیں سوچتا ہے، لیکن خطرہ مول لینے، اختراع کرنے اور انکیوبیٹ کرنے کے لیے تیار ہے۔

    • Share this:
      برلن: وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کے روز کہا کہ ایک نئے سر اٹھانے والے ہندوستان نے عزم کے ساتھ آگے بڑھنے کا اپنا ذہن بنا لیا ہے اور ہندوستانی تارکین وطن پر زور دیا ہے کہ وہ عالمی سطح پر ملک کی بڑی ترقی میں مدد کریں۔ ہندوستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے کہا کہ ایک نوجوان اور پرجوش ہندوستان نے تیزی سے ترقی کرنے کے لیے سیاسی استحکام کی ضرورت کو سمجھا اور بٹن کے ٹچ پر تین دہائیوں سے جاری عدم استحکام کا خاتمہ کیا۔

      ہندوستان کے لوگوں کی طاقت کے بارے میں بات کروں گا
      وزیر اعظم مودی نے کہا کہ آج میں آپ سے مودی حکومت کے بارے میں بات کرنے نہیں آیا ہوں۔ آج، مجھے ایسا لگتا ہے کہ آپ کے ساتھ پورے دل سے ہندوستان کے لوگوں کی طاقت اور ان کے عزم کے بارے میں بات کروں اور ان کا فخر بیان کروں۔ آج حکومت سرمایہ کاروں کے حوصلے بلند کر کے آگے بڑھ رہی ہے نہ کہ ان کے پاؤں میں زنجیر ڈال کر۔ آج ہندوستان میں سب سے جدید کاروباری ماحول موجود ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کیا AIR، DD کونشرکرنےکی اجازت ہے؟ پہلی بارنئے پوائنٹس میں ہندوستان کاکوئی غلط نقشہ نہیں

      لوکل کو گلوبل بنانے میں میرا ساتھ دیں
      پی ایم مودی نے کہا کہ آج میں آپ سب سے درخواست کروں گا کہ ہندوستان کے لوکل کو گلوبل بنانے میں میرا ساتھ دیں۔ آپ سبھی لوگوں کو ہندوستان کے مقامی لوگوں کے تنوع، طاقت اور خوبصورتی سے بہت آسانی سے متعارف کروا سکتے ہیں۔ لوگوں کی طاقت سے لے کر ٹیک پاور تک، ہم موسمیاتی تبدیلی کے چیلنج سے نمٹنے کے لیے ہر حل پر کام کر رہے ہیں۔ پچھلے آٹھ سالوں میں، ہم نے ہندوستان میں ایل پی جی کوریج کو 50 فیصد سے بڑھا کر تقریباً 100 فیصد کر دیا ہے۔ یہی نہیں، ہندوستان کا ہر گھر اب ایل ای ڈی بلب استعمال کر رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      EID SPECIAL: جسم پر نئے کپڑے، سر پر ٹوپی اور عطر لگاکر عیدگاہ جانے کو عید نہیں کہتے

      رسک لیتا ہے نیا ہندوستان
      مودی نے کہا کہ پچھلے آٹھ سالوں میں ہندوستان ہر شعبے میں تیزی سے ترقی کر رہا ہے- زندگی میں آسانی، معیار زندگی، روزگار میں آسانی، تعلیم کا معیار، کاروبار کرنے میں آسانی، سفر کا معیار، مصنوعات کا معیار۔ انہوں نے کہا، 'نیا ہندوستان اب محفوظ مستقبل کے بارے میں نہیں سوچتا ہے، لیکن خطرہ مول لینے، اختراع کرنے اور انکیوبیٹ کرنے کے لیے تیار ہے۔ ہندوستان میں 2014 کے آس پاس 200-400 اسٹارٹ اپس تھے، آج 68,000 اسٹارٹ اپس اور درجنوں ایک یونیکارن ہیں۔ ان میں سے کچھ پہلے ہی 10 بلین ڈالر کی قیمت کے ساتھ ڈیکاکارن بن چکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: