உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: ڈنمارک میں ناروے کے ہم منصب سے پی ایم مودی کی ملاقات، کئی امور پر تبادلہ خیال

    وزیر اعظم نریندر مودی ناروے کے ہم منصب جوناس گہر اسٹور کے ساتھ

    وزیر اعظم نریندر مودی ناروے کے ہم منصب جوناس گہر اسٹور کے ساتھ

    پرائم منسٹر آفس نے ٹوئٹ کیا ہے کہ ناروے کے ساتھ دوستی کو فروغ دینے وزرائے اعظم نریندر مودی اور جوناس گہر اسٹور نے کوپن ہیگن میں ملاقات کی۔ دونوں ممالک کے درمیان دو طرفہ تعلقات کی مکمل رینج اور ترقیاتی تعاون کو گہرا کرنے کے طریقوں کا جائزہ لے رہے ہیں۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) نے آج یعنی بدھ کے روز ناروے کے ہم منصب جوناس گہر اسٹور (Jonas Gahr Store) سے ملاقات کی اور دونوں رہنماؤں نے دو طرفہ تعلقات کی مکمل حد کا جائزہ لیا اور ترقیاتی تعاون کو گہرا کرنے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کیا۔ مودی جو تین یورپی ممالک کے دورے کے دوسرے مرحلے میں برلن سے منگل کو یہاں پہنچے، ڈنمارک کے دارالحکومت میں دوسری انڈیا-نارڈک سمٹ (India-Nordic Summit) کے موقع پر اسٹور سے ملاقات کی۔

      پرائم منسٹر آفس نے ٹوئٹ کیا ہے کہ ناروے کے ساتھ دوستی کو فروغ دینے وزرائے اعظم نریندر مودی اور جوناس گہر اسٹور نے کوپن ہیگن میں ملاقات کی۔ دونوں ممالک کے درمیان دو طرفہ تعلقات کی مکمل رینج اور ترقیاتی تعاون کو گہرا کرنے کے طریقوں کا جائزہ لے رہے ہیں۔

      بعد میں مودی ڈنمارک، آئس لینڈ، فن لینڈ، سویڈن اور ناروے کے وزرائے اعظم کے ساتھ دوسری ہندوستان-نارڈک چوٹی کانفرنس (India-Nordic Summit ) میں شرکت کریں گے جہاں وہ 2018 میں پہلی ہندوستان-نارڈک چوٹی کانفرنس کے بعد سے تعاون کا جائزہ لیں گے۔

      مودی نے دن کے لیے اپنی مصروفیات شروع کرنے سے پہلے ٹویٹ کیا کہ آج کے ایجنڈے میں ہندوستان-نارڈک سربراہی اجلاس اور نورڈک رہنماؤں کے ساتھ دو طرفہ بات چیت شامل ہے جس کے بعد میں صدر @ EmmanuelMacron کے ساتھ بات چیت کے لیے پیرس روانہ ہوں گا۔

      مزید پڑھیں: راج ٹھاکرے کی مشکلات میں ہوگا اضافہ؟ پہلے سے ہی جاری ہے غیر ضمانتی وارنٹ

      منگل کے روز میڈیا کو بریفنگ دیتے ہوئے خارجہ سکریٹری ونے کواترا نے کہا تھا کہ ہندوستان-نارڈک سربراہی اجلاس دوطرفہ تعاون کے عناصر پر توجہ مرکوز کرتا ہے جو بنیادی طور پر تین سے چار بڑے گروپوں میں آتے ہیں۔ جس میں تجارت اور سرمایہ کاری کے تعلقات پر بات چیت ہوگی۔ ڈیجیٹل اور انوویشن پارٹنرشپ؛ سبز شراکت؛ اور اقتصادی تعاون کے دیگر شعبوں میں بھی بات ہوگی۔

      مزید پڑھیں: عید پر Rani chatterjee نے پیلی ڈریس میں لوٹی محفل، دیکھیں تصاویر

      مودی نے پہلے کہا تھا کہ نارڈک ممالک پائیداری، قابل تجدید توانائی، ڈیجیٹلائزیشن اور اختراع میں ہندوستان کے اہم شراکت دار ہیں۔ اس دورے سے نورڈک خطے کے ساتھ ہمارے کثیر جہتی تعاون کو بڑھانے میں مدد ملے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: