உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزیراعظم نریندرمودی اورناروےکےہم منصب جوناس گہراسٹورکےدرمیان گفتگو، تجارتی تعلقات پرزور

    وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi)

    وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi)

    Norway-India bilateral relations: اس سال کے شروع میں ناروے نے اعلان کیا تھا کہ وہ 2015 میں مودی کی طرف سے تجویز کردہ انٹرنیشنل سولر الائنس میں شامل ہو جائے گا۔ ہندوستان اور ناروے کے درمیان آب و ہوا، توانائی اور ماحولیات پر تعاون کی ایک طویل تاریخ ہے

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • INTER, IndiaNorway Norway Norway Norway
    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) نے جمعہ کے روز اپنے ناروے کے ہم منصب جوناس گہر اسٹور (Jonas Gahr Store) کے ساتھ دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کو مضبوط اور گہرا کرنے کے طریقوں پر بات کی۔ ناروے کے وزیر اعظم کے دفتر نے ٹویٹر پر کہا کہ دونوں رہنماؤں نے توانائی، تجارت، سرمایہ کاری اور بلیو اکانومی سے متعلق مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا۔

      اس سے قبل مودی اور اسٹور نے اس سال مئی میں کوپن ہیگن میں ملاقات کی تھی۔ ناروے کے وزیر اعظم کے دفتر نے کہا کہ وزیر اعظم جونس گہر سٹور اور نریندر مودی نے توانائی، آب و ہوا، تجارت، سرمایہ کاری اور بلیو اکانومی کے شعبوں میں ہمارے تعاون کے سلسلے میں آج فون پر بات ہوئی۔ ناروے-ہندوستان دوطرفہ تعلقات (Norway-India bilateral relations) سے متعلق تمام شعبوں میں مضبوط اور نتیجہ خیز پہل پر بھی گفتگو ہوئی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Pakistan flood: سیلاب سے بے حال اپنے ملک کیلئے مدد کی گہار لگا رہے ہیں پاکستانی فلمی ستارے

      یہ بھی پڑھیں: 

      Pakistan:تاریخ کا بھیانک سیلاب نے پاکستان کو کیا تباہ، 30 لاکھ بچوں پر منڈرایا یہ بڑا خطرہ

      اس سال کے شروع میں ناروے نے اعلان کیا تھا کہ وہ 2015 میں مودی کی طرف سے تجویز کردہ انٹرنیشنل سولر الائنس میں شامل ہو جائے گا۔ ہندوستان اور ناروے کے درمیان آب و ہوا، توانائی اور ماحولیات پر تعاون کی ایک طویل تاریخ ہے اور گزشتہ چند سال میں یہ مزید مضبوط ہو رہا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: