உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: وزیر اعظم مودی کی آج پہلی I2U2 میٹنگ، امریکہ، اسرائیل اور متحدہ عرب امارات کے رہنما بھی ہوں گے شامل

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی

    پی ایم مودی کے علاوہ امریکی صدر جو بائیڈن کی میزبانی میں اسرائیل کے وزیر اعظم یائر لاپڈ اور متحدہ عرب امارات کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان بھی شامل ہوں گے۔ جو فی الحال 16 جولائی سے مغربی ایشیا کے دورے پر ہیں۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) آج چار ملکی گروپ 'I2U2' کی پہلی ورچوئل سمٹ میں امریکہ، اسرائیل اور متحدہ عرب امارات کے رہنماؤں کے ساتھ تجارت اور سرمایہ کاری کے شعبے میں تعاون کو تقویت دینے کے لیے مشترکہ اقتصادی منصوبوں پر بات چیت کریں گے۔

      پی ایم مودی کے علاوہ امریکی صدر جو بائیڈن کی میزبانی میں اسرائیل کے وزیر اعظم یائر لاپڈ اور متحدہ عرب امارات کے صدر شیخ محمد بن زید النہیان بھی شامل ہوں گے۔ جو فی الحال 16 جولائی سے مغربی ایشیا کے دورے پر ہیں۔

      گروپنگ کے نام میں "I" کا مطلب انڈیا اور اسرائیل اور "U" کا مطلب امریکہ اور UAE ہے۔ وزارت خارجہ (MEA) نے منگل کو کہا کہ یہ رہنما I2U2 کے فریم ورک کے اندر ممکنہ مشترکہ منصوبوں کے ساتھ ساتھ باہمی دلچسپی کے دیگر مشترکہ شعبوں پر تبادلہ خیال کریں گے تاکہ ہمارے متعلقہ علاقوں میں تجارت اور سرمایہ کاری میں اقتصادی شراکت داری کو مضبوط کیا جا سکے۔

      مزید پڑھیں: Gujarat:بھاری بارش کےسبب سیلاب جیسے حالات، اب تک 69کی موت، تصویروں میں دیکھئے تباہی کامنظر


      وزارت خارجہ نے کہا کہ یہ منصوبے اقتصادی تعاون کے لیے ایک ماڈل کے طور پر کام کر سکتے ہیں اور رکن ممالک کے کاروباری افراد اور کارکنوں کے لیے مواقع فراہم کر سکتے ہیں۔ وزارت خارجہ نے کہا کہ یہ منصوبے اقتصادی تعاون کے لیے ایک ماڈل کے طور پر کام کر سکتے ہیں اور رکن ممالک کے کاروباری افراد اور کارکنوں کے لیے مواقع فراہم کر سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: