ہوم » نیوز » عالمی منظر

تین ممالک کے دورے پر وزیر اعظم مودی، ملیشیا کے دارالحکومت کوالالمپور پہنچے

وزیر اعظم نریندر مودی تین ممالک کے دورے کے دوسرے مرحلے میں آج صبح ملیشیا کے دارالحکومت كوالالمپور پہنچے۔ وہ کل انڈونیشیا گئے تھے

  • UNI
  • Last Updated: May 31, 2018 01:51 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
تین ممالک کے دورے پر وزیر اعظم مودی، ملیشیا کے دارالحکومت کوالالمپور پہنچے
وزیر اعظم مودی ملیشیا کے دارالحکومت کوالالمپور پہنچے

کوالالمپور۔ وزیر اعظم نریندر مودی تین ممالک کے دورے کے دوسرے مرحلے میں آج صبح ملیشیا کے دارالحکومت كوالالمپور پہنچے۔ وہ کل انڈونیشیا گئے تھے۔وزارت خارجہ کے ترجمان رويش کمار نے ٹويٹ کر کےکہا "وزیر اعظم نریندر مودی تین ممالک کے دورے کے دوسرے مرحلے میں کوالالمپور پہنچے، وہ اپنے ہم منصب ڈاکٹرمهاتر محمد سے ملاقات کریں گے، ہماری ایکٹ ایسٹ پالیسی میں ملیشیا ایک اہم اسٹریٹجک اتحادی اور ترجیحی ملک ہے "۔خیال رہے  مہاتیر محمد (92) نے 10 مئی کو ملیشیا کے وزیر اعظم کے عہدے کا حلف لیا تھا۔ انہوں نے ملیشیا میں 1957 سے حکومت کر رہے باریسان نیشنل (بی این) اتحاد کو انتخابات میں شکست دینے والے اپوزیشن اتحاد کی قیادت کی تھی۔


پی ایم مودی کے ملیشیا دورہ کا مقصد دفاع اور تجارت سمیت مختلف اہم شعبوں میں اس کے ساتھ ہندوستان کے تعلقات کو مزید بہتر کرنا ہے، اس دوران مسٹر مودی اور مسٹر مہاتیرحمد تجارت اور سرمایہ کاری سمیت مختلف شعبوں میں دو رشتے گہرے کرنے کے اقدامات پر غور کریں گے۔ مسٹر مودی کی ملیشیا کا یہ دوسرا دورہ ہے۔ اس سے پہلے وہ 2015 میں بھی ملیشیا آئے تھے۔


وزارت خارجہ کے مطابق 'آسیان کے تین ملک انڈونیشیا، ملیشیا اور سنگاپور ہندوستان کے اسٹریٹجک پارٹنر ہیں اور حکومت ہند آسیان کے علاقے کے ساتھ اپنے تعلقات کو بہت توجہ دیتی ہے اور آسیان کے ہر رکن ملک کے ساتھ حکومت' ایکٹ ایسٹ پالیسی 'کے تحت اپنے تعلقات اور مزید مضبوط بنانے کے لئے پرعزم ہے۔مودی آج ہی سنگاپور کے لئے روانہ ہو جائیں گے اور سنگاپور قیام کے دوران وہ کوشل وکاس ، شہری منصوبہ بندی اور مصنوعی ذہانت کے میدان میں تعاون کے علاوہ دونوں ممالک کے درمیان تعاون کو فروغ ملے گا۔


وہ سنگاپور کی صدر حلیمہ یعقوب سے کل ملاقات كریں گے اور سنگاپور کے وزیراعظم لی سی این لونگ سے وفد سطح کی بات چیت کریں گے۔اس سے پہلے کل پی ایم مودی نے انڈونیشیا کے دارالحکومت جکارتہ میں كاليباتا نیشنل ہیروز ق سمٹری میں گلہائے عقیدت پیش کرنے کے بعد وزیٹر بک پر دستخط کئے۔
First published: May 31, 2018 01:37 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading