وزیر اعظم نریندر مودی پہنچے ہیوسٹن ، کل این آر جی اسٹیڈیم میں کریں گے خطاب

وزیر اعظم نریندر مودی سات دنوں کے امریکہ کے دورہ پر ہفتہ رات کو ہیوسٹن کے جاج بش بین الاقوامی ہوائی اڈہ پر پہنچے ، جہاں ان کا شاندار خیر مقدم کیا گیا ۔

Sep 21, 2019 11:17 PM IST | Updated on: Sep 21, 2019 11:17 PM IST
وزیر اعظم نریندر مودی پہنچے ہیوسٹن ، کل این آر جی اسٹیڈیم میں کریں گے خطاب

وزیر اعظم نریندر مودی پہنچے ہیوسٹن ، کل این آر جی اسٹیڈیم میں کریں گے خطاب

وزیر اعظم نریندر مودی سات دنوں کے امریکہ کے دورہ پر ہفتہ رات کو ہیوسٹن کے جاج بش بین الاقوامی ہوائی اڈہ پر پہنچے ، جہاں ان کا شاندار خیر مقدم کیا گیا ۔ خیال رہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی اتوار کو ہیوسٹن میں ہاوڈی مودی پروگرام سے خطاب کریں گے ، جس میں 50 ہزار سے زیادہ افراد کی شرکت متوقع ہے ۔

اس رنگا رنگ پروگرام میں وزیر اعظم مودی کے ساتھ ساتھ امریکی صدر ٹرمپ بھی شامل ہوں گے ۔ یہ پہلی مرتبہ ہے جب امریکی صدر کسی دوسرے ملک کے سربراہ کے ساتھ غیر سرکاری پروگرام میں ایک اسٹیج پر نظر آئیں گے۔ اس پروگرام میں 50 ہزار سے زائد لوگ شامل ہوں گے اور اسے ہندوستان کے باہر مسٹر مودی کا اب تک کا سب سے بڑا پروگرام بتایا جا رہا ہے۔

Loading...

سابق اسسٹنٹ سکریٹری نشا بسوال نے کہا کہ میرے خیال سے یہ پروگرام ہندوستان اور امریکہ کے لوگوں کے درمیان تعلقات کو مضبوط کرے گا ۔ انہوں نے کہا کہ مسٹر ٹرمپ کا اس پروگرام کے لئے ٹیکساس جانا انتہائی خوش آئند ہے۔ منتظمین نے اس پروگرام میں امریکہ کے مختلف معزز افراد کو بھی مدعو کیا ہے جس میں ہاؤس میجاریٹی لیڈر سٹیني هویر، امریکی کانگریس کے لیڈر، امریکہ کے منتخب افسران اور گورنر شامل ہیں ۔ ہندستان ہیوسٹن کا چوتھا سب سے بڑا تجارتی شرکتدار ہے اور توانائی کے شعبے میں دونوں کے درمیان آنے والے وقت میں تجارتی تعلقات بڑھنے کا امکان ہے ۔ امریکہ پٹرول اور گیس کے کاروبار کو بڑھانا چاہتا ہے۔

یو این آئی کے ان پٹ کے ساتھ

Loading...