کتوں کو گھمانے نکلی تھی حاملہ خاتون، جنگلی کتوں نے کاٹ۔کاٹ کر مار ڈالا

پیرس: فرانس میں 29 سالہ ایک حاملہ کی کتوں کے حملے میں موت ہوگئی۔ دراصل یہ خاتون اپنے کتے کو گھمانے کیلئے نکلی تھی اسی دوران کچھ جنگلی کتوں نے اس پر حملہ کردیا۔

Nov 20, 2019 12:11 PM IST | Updated on: Nov 20, 2019 12:11 PM IST
کتوں کو گھمانے نکلی تھی حاملہ خاتون، جنگلی کتوں نے کاٹ۔کاٹ کر مار ڈالا

علامتی تصویر: گیٹی امیجیز

پیرس: فرانس میں 29 سالہ ایک حاملہ کی کتوں کے حملے میں موت ہوگئی۔ دراصل یہ خاتون اپنے کتے کو گھمانے کیلئے نکلی تھی اسی دوران کچھ جنگلی کتوں نے اس پر حملہ کردیا۔ تفتیش کاروں نے منگل کو بتایا کہ شمالی فرانس کے جنگل میں ایک حاملہ خاتون کی لاش پائی گئی۔ اس پر جنگل کے شکاری کتوں نے حملہ کیا جس کی وجہ سے اس کی موت ہوئی۔

بتادیں کہ 29 سالہ کی لاش چنیچر کو پیرس کے شمال۔مشرق سابق میں ولیرس۔ کاٹریٹ کے شہر کے باہر ایک جنگل میں ملا تھا۔ فریڈرک ترن نے بتایا کہ اس لاش کی جانچ سے پتہ چلا کہ کئی کتوں نے مل کر اس پر حملہ کیا تھا۔ اس وجہ اس کی پوری باڈی خون سے لتھ پتھ تھی۔

ترن نے کہا کہ خاتون پر آکری کس ذات کے کتوں نے حملہ کیا یہ پوری جانچ کے بعد ہی یقینی طور پر بتایا جا سکے گا۔ پولیس نے کتوں کی کم سے کم 93 ذات کے ساتھ۔ ساتھ خاتون کے اپنے 5 کتوں کا تجربہ کیا۔ پولیس نے کتے کے حملے سے ہونے والی موت کی جانچ شروع کی ہے۔

جنگلی جانوروں کے حملے سے موت کے کئی واقعے سامنے آچکے ہیں۔ کچھ وقت پہلے امریکہ میں ایک خاتون کی لاش ملی تھی جس کے گلے میں 8 فٹ کا اجگر لپٹا ہوا تھا۔ پولیس نے بتایا کہ 36 سالہ اس خاتون کو وسطی مغربی امریکی کے انڈیانا میں اپنے گھر میں مردہ پائی گئی جہاں اس کے گردن میں ایک اجگر لپٹا ہوا تھا۔

Loading...

Loading...