உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    China Protest:بینکوں میں جمع کرانے والوں کا کیش نکالنے سے روکنے پر احتجاج، افسران کے خلاف بینرز

    چین کے ایک صوبائی بینک کے سامنے مظاہرہ۔ حاملہ خواتین کی پٹائی۔

    چین کے ایک صوبائی بینک کے سامنے مظاہرہ۔ حاملہ خواتین کی پٹائی۔

    پیپلز بینک آف چائنا کی ژینگ زو برانچ کے باہر تقریباً 3,000 ڈپازٹرز نے مظاہرہ کرتے ہوئے اپنی رقم کی واپسی کا مطالبہ کیا۔ مقامی لوگوں کے مطابق یہ اب تک کا سب سے بڑا مظاہرہ تھا۔

    • Share this:
      China Protest: صدر شی جن پنگ کی زیرو کوویڈ پالیسی کی ناکامی کی وجہ سے ان دنوں چین کے چھوٹے بینکوں کو کئی الزامات اور مشکلات کا سامنا ہے۔ اس وجہ سے، ہزاروں جمع کنندگان نے ژینگ زو برانچ کے باہر مظاہرہ کیا اور صوبہ ہینان کے چار دیہات کے بینکوں میں جمع رقم کی واپسی کا مطالبہ کیا۔

      بینک پر ڈپازٹرز کے کیش نکالنے کو روکنے کا الزام ہے، جس نے ہزاروں چھوٹے بچت کرنے والوں کو پریشان کر دیا ہے۔ جمع کرنے والوں نے بینک میں داخل ہونے کی کوشش بھی کی لیکن دوسری طرف موجود کچھ نامعلوم افراد اور پولیس نے انہیں روک دیا۔ تاہم کچھ مظاہرین پھر بھی بینک برانچ میں داخل ہو گئے۔

      پیپلز بینک آف چائنا کی ژینگ زو برانچ کے باہر تقریباً 3,000 ڈپازٹرز نے مظاہرہ کرتے ہوئے اپنی رقم کی واپسی کا مطالبہ کیا۔ مقامی لوگوں کے مطابق یہ اب تک کا سب سے بڑا مظاہرہ تھا۔ ہینان کے اہلکاروں کے خلاف بدعنوانی اور تشدد کی مذمت کرنے والے بینرز بھی سوشل میڈیا پر دکھائی دئیے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Information to ISI:پاکستانی کالم نگارکا اعتراف،ISIکودیتاتھاہندوستان دورے کی ہر جانکاری

      یہ بھی پڑھیں:
      India - Sri Lanka: ہندوستان کی جانب سے سری لنکا کی مدد، 44,000 ٹن یوریا کی فراہمی

      حاملہ خواتین کی پٹائی
      سوشل میڈیا پر سامنے آنے والے احتجاج کی ویڈیو میں بینک ملازمین مظاہرین کو زبردستی بھگاتے ہوئے نظر آ رہے ہیں۔ اس دوران احتجاج کرنے والی حاملہ خواتین کے ساتھ نامعلوم افراد کی جانب سے وحشیانہ مار پیٹ کے مناظر بھی دیکھنے میں آئے۔ حالانکہ اس مظاہرے کو طاقت کے زور پر دبا دیا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: