உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi-Doha flight: قطر ایئرویز کی دہلی سے دوحہ پرواز میں تکنیکی خرابی،  پاکستان کی طرف موڑ دی گئی

    اس واقعے کی فی الحال تحقیقات جاری ہے

    اس واقعے کی فی الحال تحقیقات جاری ہے

    حکومت سے مدد طلب کرتے ہوئے ایک شخص نے ٹوئٹر پر لکھا کہ QR579 دہلی دوحہ پرواز کراچی کی طرف موڑ دی گئی ہے، اس کی کیا وجہ ہے؟ مسافروں کو کوئی معلومات نہیں دی جا رہی، نہ کھانا دیا جارہا ہے اور نہ ہی پانی پیش کیا جا رہا ہے۔ کسٹمر کیئر بے خبر ہے۔ ایئرلائنز نے ایک بیان میں کہا کہ کارگو ہولڈ میں دھوئیں کی نشاندہی کی وجہ سے پرواز کا رخ کراچی کی طرف موڑ دیا گیا۔

    • Share this:
      دوحہ جانے والا قطر ایئرویز (Qatar Airways) کا ایک طیارہ جس میں 100 سے زائد مسافر سوار تھے، پیر کو تکنیکی وجوہات کی بنا پر پاکستان کے کراچی ایئرپورٹ (Karachi airport in Pakistan) کی طرف موڑ دیا گیا۔ خبر رساں ایجنسی اے این آئی نے اطلاع دی ہے کہ پرواز QR579 دہلی سے دوحہ جا رہی تھی۔ طیارے نے پیر کی صبح 3.50 بجے دہلی سے اڑان بھری اور صبح 5.30 بجے کراچی لینڈ کیا۔

      حکومت سے مدد طلب کرتے ہوئے ایک شخص نے ٹوئٹر پر لکھا کہ QR579 دہلی دوحہ پرواز کراچی کی طرف موڑ دی گئی ہے، اس کی کیا وجہ ہے؟ مسافروں کو کوئی معلومات نہیں دی جا رہی، نہ کھانا دیا جارہا ہے اور نہ ہی پانی پیش کیا جا رہا ہے۔ کسٹمر کیئر بے خبر ہے۔ ایئرلائنز نے ایک بیان میں کہا کہ کارگو ہولڈ میں دھوئیں کی نشاندہی کی وجہ سے پرواز کا رخ کراچی کی طرف موڑ دیا گیا، انہوں نے مزید کہا کہ واقعے کی فی الحال تفتیش جاری ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ مسافروں کو نیچے اتار دیا گیا ہے اور مسافروں کو دوحہ تک پہنچانے کے لیے ایک امدادی پرواز کا انتظام کیا جا رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: امریکی صدر جو بائیڈن نیٹو رکن پولینڈ کاکریں گے دورہ، کیا Russia Ukraine war پر پڑے گا اثر؟

      اس میں بتایا گیا کہ21 مارچ کو دہلی سے دوحہ جانے والی پرواز QR579 کا رخ کراچی کی طرف موڑ دیا گیا تھا جس نے کارگو ہولڈ میں دھوئیں کا پتہ چلنے کی وجہ سے ہنگامی حالت کا اعلان کیا تھا۔ ہوائی جہاز بحفاظت کراچی میں اترا جہاں اسے ہنگامی خدمات نے پورا کیا اور مسافروں نے اسے نیچے اتار دیا۔ اس واقعے کی فی الحال تحقیقات جاری ہے اور مسافروں کو دوحہ تک پہنچانے کے لیے ایک امدادی پرواز کا انتظام کیا جا رہا ہے۔ ہم اپنے مسافروں کو ہونے والی زحمت کے لیے معذرت خواہ ہیں جنہیں ان کے آگے کے سفری منصوبوں میں مدد کی جائے گی۔






      ایئرلائنز نے ایک بیان میں کہا کہ کارگو ہولڈ میں دھوئیں کی نشاندہی کی وجہ سے پرواز کا رخ کراچی کی طرف موڑ دیا گیا، انہوں نے مزید کہا کہ واقعے کی فی الحال تفتیش جاری ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ مسافروں کو نیچے اتار دیا گیا ہے اور مسافروں کو دوحہ تک پہنچانے کے لیے ایک امدادی پرواز کا انتظام کیا جا رہا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: