உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ملکہ الزبتھ دوم کے انتقال کے بعد شاہی جانشینوں کی طویل فہرست! جانیے مکمل تفصیلات

    ملکہ الزبتھ دوئم

    ملکہ الزبتھ دوئم

    Queen Elizabeth II Dies: شہزادہ چارلس اور آنجہانی شہزادی ڈیانا کے بیٹے پرنس ولیم جیسے ڈیوک آف کیمبرج کہا جاتا ہے۔ وہ بھی ملکہ الزبتھ دوئم کے جانشینوں میں سے ایک ہے۔ ان کی شادی کیٹ مڈلٹن سے ہوئی ہے، جن کے تین بچے دو لڑکے اور ایک لڑکی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • INTER, IndiaUKUKUK
    • Share this:
      ملکہ الزبتھ دوئم (Queen Elizabeth II) طویل علالت کے بعد جمعرات کو 96 برس کی عمر میں بالمورل محل میں انتقال کر گئیں۔ ملکہ کی موت جمعرات کے روز بکنگھم پیلس کے اعلان کے بعد ہوئی کہ ڈاکٹر ان کی صحت پر تشویش کا اظہار کررہے تھے اور انہوں نے انہیں طبی نگرانی میں رہنے کی سفارش کی تھی۔

      پروٹوکول کے مطابق ملکہ برطانیہ کا بڑا بیٹا 73 سالہ شہزادہ چارلس (Prince Charles) فوری طور پر بادشاہ بن گیا ہے۔ دی پرنس آف ویلز شہزادہ چارلس نے پہلے ڈیانا اسپینسر سے شادی کی لیکن بعد میں علیحدگی ہو گئی۔ ڈیانا کی موت کے بعد انھوں نے 2005 میں کیملا پارکر باؤلز سے شادی کی۔


      شہزادہ چارلس اور آنجہانی شہزادی ڈیانا کے بیٹے پرنس ولیم جیسے ڈیوک آف کیمبرج کہا جاتا ہے۔ وہ بھی ملکہ الزبتھ دوئم کے جانشینوں میں سے ایک ہے۔ ان کی شادی کیٹ مڈلٹن سے ہوئی ہے، جن کے تین بچے دو لڑکے اور ایک لڑکی ہے۔ تخت کے لیے دوسرے نمبر پر شہزادہ جارج (Prince George) ہے، جو پرنس ولیم اور کیٹ مڈلٹن کے پہلے پیدا ہونے والے بیٹے ہیں۔ اس وقت اس کی عمر 9 سال ہے اور وہ اپنے دادا اور والد کے بعد تخت کے لیے تیسرے نمبر پر ہے۔

      شہزادہ چارلس اور ڈیانا کا دوسرا بیٹا شہزادہ ہیری تخت کے لیے پانچویں نمبر پر ہے۔ انھوں نے رائل ملٹری آرمی میں تربیت حاصل کی۔ وہ ڈیوک آف سسیکس ہے۔ انھوں نے 2018 میں امریکی اداکار میگھن مارکل سے شادی کی اور 2020 میں اپنی شاہی ذمہ داریوں کو ترک کر دیا اور شاہی خاندان کے افراد کے طور پر وارث بن گئے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      برطانیہ کی ملکہ ایلزابیتھ دوم کا انتقال، پرنس چارلس ہوں گے نئے بادشاہ

      تخت کے لیے چھٹے نمبر پر شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل کے پہلے پیدا ہونے والے لڑکے آرچی ہیریسن ماؤنٹ بیٹن ہیں۔ وہ 2019 میں پیدا ہوے تھے اور حال ہی میں اس کی تیسری سالگرہ منائی گئی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      کوئن ایلزابیتھ دوم کے انتقال پر وزیر اعظم نریندر مودی نے کیا غم کا اظہار، جانئے کیا کہا



      شاہی خاندان کی جانشینی کے سلسلے میں ساتواں نام پرنس ہیری اور میگھن مارکل کے دوسرے پیدا ہونے والے بچے للی بیٹ ڈیانا ماؤنٹ بیٹن کا ہے۔ وہ پچھلے سال ہی پیدا ہوئی تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: