உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم کی آخری رسومات، جلوس جنازہ میں ہزاروں سوگوار موجود

    تصویر بہ شکریہ ٹوئٹر

    تصویر بہ شکریہ ٹوئٹر

    Queen Elizabeth II funeral: ملکہ کے تابوت کو ویسٹ منسٹر ایبی اور پھر ونڈسر میں اس کی تدفین کی طرف لے جانے والے رسمی جلوس برطانوی بادشاہت کی قدیم روایات کا حصہ ہیں۔ جو کہ پورے اہتمام سے منایا جاتا ہے۔ جس میں دنیا بھر سے نمائندگی کے لیے سربراہان مملکت اور سماجی کارکنان شامل ہوتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • inter, Indiausausausausausausa
    • Share this:
      Queen Elizabeth II funeral: ملکہ الزبتھ دوم کی آخری رسومات ویسٹ منسٹر ایبی میں ہونے والی ہیں۔ ملکہ کا تابوت جو ویسٹ منسٹر ہال میں تھا۔ اب اسے آخری رسومات سے پہلے قریبی ویسٹ منسٹر ایبی میں منتقل کر دیا جائے گا۔ لندن کے چرچ نے ملکہ الزبتھ دوم کی زندگی میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ ملکہ کے تابوت کو ویسٹ منسٹر ایبی اور پھر ونڈسر میں اس کی تدفین کی طرف لے جانے والے رسمی جلوس برطانوی بادشاہت کی قدیم روایات کا حصہ ہیں۔ جو کہ پورے اہتمام سے منایا جاتا ہے۔ جس میں دنیا بھر سے نمائندگی کے لیے سربراہان مملکت اور سماجی کارکنان شامل ہوتے ہیں۔

      تابوت کے جلوس کے پانچ نکات یہ ہیں:

      رائل نیوی کے ویسٹ منسٹر ہال سے ویسٹ منسٹر ایبی تک گن کیریج پر نصب ملکہ کے تابوت کو کھینچنے کے لیے رسیوں کا استعمال کریں گے۔ 142 ملاحوں کی ایک ٹیم اگر ضروری ہو تو بریک کے طور پر کام کرنے کے لیے ساتھ ساتھ چلے گی۔


      آٹھ فوجیوں کو ملکہ کے تابوت کو ویسٹ منسٹر ہال سے گن کیریج کے باہر اور پھر ویسٹ منسٹر ایبی میں لے جانے کا کام ہوگا۔ فوجی ریچھ کی کھال کی ٹوپیاں پہنیں گے۔

      شاہ چارلس سوم کی قیادت میں شاہی خاندان کے ارکان کے ساتھ ملکہ کے شاہی گھرانے کے افراد بھی جلوس کا حصہ ہوں گے۔

      سکاٹش اور آئرش رجمنٹ کے پائپرز اور ڈرمر اور نیپال کے سپاہیوں پر مشتمل گورکھوں کی بریگیڈ بھی جلوس کا حصہ ہیں۔


      یہ بھی پڑھیں: 


      بی بی سی کی خبر کے مطابق برطانوی مسلح افواج کے تقریباً 6,000 فوجی، ملاح اور فضائی عملہ جلوس میں حصہ لے رہے ہیں
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: