உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ramadan 2022: رمضان المبارک میں اپنی جسمانی صحت پر کیسے دیں توجہ؟ ورزش/جم کریں یا نہ کریں؟

    Youtube Video

    ماسٹر ٹرینر آئیون جورجیویک کا کہنا ہے کہ فٹنس کا بہترین وقت آپ کے روزہ افطار کرنے کے بعد کا ہے کیونکہ آپ کے جسم میں اچھی صحت یابی کے لیے توانائی ہوتی ہے۔ تاہم یاد رکھنے کی سب سے اہم بات یہ ہے کہ رمضان کے دوران آپ کے معمولات اس سے بالکل مختلف ہوں گے جو آپ عام طور پر جم میں کرتے ہیں۔

    • Share this:
      رمضان کا مقدس مہینہ عنقریب شروع ہونے والا ہے۔ اس دوران روزے دار فکر مند ہوجاتے ہیں کہ اس سے کیا ان کے جسمانی صحت پر اثر پڑے گا؟ وہیں ان کیے فٹنس معمولات کا کیا ہوگا ؟ ہمارے پاس آپ کے لیے بہترین رمضان ورزش ہے جو ٹیکنوجیم ایمریٹس (Technogym Emirates) کے ماسٹر ٹرینر آئیون جورجیویک نے پیش کی ہے۔

      ماسٹر ٹرینر آئیون جورجیویک کے مطابق اگر ہم اپنی ذہنیت کو بدلیں، اپنے جسم کو صحیح غذائیں فراہم کریں۔ کافی مقدار میں نیند لیں تو ڈرنے کی کوئی بات نہیں کیونکہ حاصل ہونے والے فوائد رمضان بھی موجود رہیں گے۔

      رمضان آپ کے کمزور شعبوں پر کام کرنے کا بہترین وقت ہے، جیسے کہ نقل و حرکت، جو سال کے بقیہ عرصے میں آپ کی مجموعی فٹنس کی سطح کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتی ہے۔ لہذا ہمیں یقین ہے کہ جم جانے والوں کے لیے سب سے اہم سوال یہ ہے کہ ٹرینن کرنے کا بہترین وقت کب ہے؟

      ماسٹر ٹرینر آئیون جورجیویک کا کہنا ہے کہ فٹنس کا بہترین وقت آپ کے روزہ افطار کرنے کے بعد کا ہے کیونکہ آپ کے جسم میں اچھی صحت یابی کے لیے توانائی ہوتی ہے۔ تاہم یاد رکھنے کی سب سے اہم بات یہ ہے کہ رمضان کے دوران آپ کے معمولات اس سے بالکل مختلف ہوں گے جو آپ عام طور پر جم میں کرتے ہیں۔ جب تک آپ اسمارٹ ٹریننگ کرتے ہیں۔ لیکن افطار کے بعد صرف ٹریننگ ہی واحد راستہ نہیں ہوگا۔ ماہ مقدس کے دوران اپنی فٹنس لیول کو برقرار رکھیں۔

      ماسٹر ٹرینر آئیون جورجیویک کے مطابق آئیے افطار کے ساتھ شروعات کریں۔ ابتدائی طور پر روزہ افطار کرتے وقت میں آپ کو مشورہ دوں گا کہ آپ ہڈیوں کے شوربے سے شروعات کریں۔ 30 منٹ کے بعد آپ فٹنس کے لیے تیار ہیں۔ یاد رکھیں رمضان وہ مہینہ نہیں ہے جہاں آپ بھاری طاقت کے سیشنز یا زیادہ شدت والے سیشنز پر توجہ مرکوز کر سکتے ہیں۔ جسم میں اس قسم کی تربیت کی حمایت کرنے کے لیے مؤثر طریقے سے صحت یاب ہونے کی صلاحیت نہیں ہے۔

      مزید پڑھیں: Ramadan 2022: دنیابھرمیں رمضان کی روایات، UAE سےلےکرانڈونیشیا تک، کیسےہوتاہےرمضان کا اہتمام

      لیکن ایک چیز ہے جس پر آپ کو یقینی طور پر توجہ دینی چاہئے اور وہ ہے تکنیک۔ اپنے ورزش کو بہتر بنانے کے لیے ایک اہم ٹپ وزن اٹھانے کو کم کرنا ہے، اور ہر ایک تکرار میں مہارت حاصل کرنا ہے، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ آپ جن عضلات کو نشانہ بنا رہے ہیں وہ مصروف رہیں۔

      رمضان آپ کے پٹھوں کی یادداشت پر کام کرنے کا بھی بہترین وقت ہے۔ اپنے کمزور پٹھوں کے گروپوں پر کام کرنے میں زیادہ وقت گزاریں اور آپ کو اپنی تربیت کی تاثیر میں نمایاں فرق نظر آئے گا۔ اس کی کامل رمضان ورزش میں اوپری اور نچلے جسم کی ورزشوں کا ایک مثالی امتزاج ہے۔

      OIC: او آئی سی کے وزرائے خارجہ کا اجلاس، مسلم دنیا کو درپیش چیلنجزپر ہورہا ہے تبادلہ خیال

      ورزش کا وقت صرف 45 منٹ:

      ان لائن ڈمبل پریس – 12 ریپس – 3 سیٹ – 60 سیکنڈ باقی لیگ پریس، – 12 ریپس – 3 سیٹ – 60 سیکنڈ آرام یاد رکھیں، آپ کی ورزش 45 منٹ سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے۔ طویل سیشنوں سے بچنے کی کوشش کریں کیونکہ یہ آپ کی تیز رفتار اور توانائی کی سطح کی وجہ سے پٹھوں کی خرابی کا سبب بن سکتا ہے اور آپ کو صحت یاب ہونے میں کافی وقت لگتا ہے۔

      اس کے علاوہ اپنے سیشن سے پہلے اس کے دوران اور بعد میں کافی پانی پینا نہ بھولیں۔ آپ کے جسم کو صحت یاب ہونے کے لیے اس کی ضرورت ہے اور آپ کو H2O پر زیادہ بوجھ ڈالنے کی ضرورت ہے، تاکہ آپ اس وقت کی قضاء کریں جب آپ روزہ رکھیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: