உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ramadan 2022: اب برج خلیفہ کے خصوصی شوز میں اذان بھی شامل، ماحول بنا پرکیف!

    Youtube Video

    برج خلیفہ کے آفیشل اکاؤنٹ پر پوسٹ کی گئی ایک ٹویٹ کے مطابق اذان متعدد مختلف اماموں کی طرف سے دی جائے گی۔ یہ سلسلہ پورا مہینہ جاری رہے گا۔ جس کی وجہ سے ماحول کو پر کیف، خوشگوار اور پرسکون بنایا جارہا ہے۔

    • Share this:
      فرض نمازوں سے قبل لوگوں کو متوجہ کرنے اور مسجد کی طرف بلانے کے لیے دی جانے والی اذان اب دنیا کے بلند ترین عمارت برج خلیفہ (Burj Khalifa) پر نشر کی جا رہی ہے۔ رمضان المبارک کے مقدس مہینے کے لیے ایک خصوصی شو کے طور پر برج خلیفہ ہر روز خصوصی اذان شو سے ماحول کو پر کیف بنایا جارہا ہے۔

      یہ شوز دنیا کی سب سے اونچی عمارت برج خلیفہ کی بلندی کو اپنی لپیٹ میں لے لیتا ہے کیونکہ اذان مغرب (شام) اور عشاء (رات) کی نماز کے اوقات میں بھی دی جاتی ہے۔ برج خلیفہ کے آفیشل اکاؤنٹ پر پوسٹ کی گئی ایک ٹویٹ کے مطابق اذان متعدد مختلف اماموں کی طرف سے دی جائے گی۔ یہ سلسلہ پورا مہینہ جاری رہے گا۔ جس کی وجہ سے ماحول کو پر کیف، خوشگوار اور پرسکون بنایا جارہا ہے۔

      اذان، نماز کا ایک حصہ پے۔ ’حیا علی الصلاۃ' (نماز کے لیے آؤ) فجر کی نماز کے لیے اضافہ الفاظ ہیں۔ برج الخلیفہ پر کئی رنگ برنگے نمونوں کے طور پر دکھایا جاتا ہے جو عمارت کو روشن کرتے ہیں۔ 2 اپریل کو مقدس مہینے کے آغاز کے ساتھ ہی ملک بھر میں روحانی وابستگی کا تجربہ کیا جا رہا ہے۔

      کوویڈ وبائی مرض کے متاثر ہونے کے بعد سے تین سال میں یہ سب سے زیادہ 'عام' رمضان ہے۔ جس میں لوگ اطمینان سے روزہ رکھ کر دیگر عبادات میں مصروف ہیں۔ وہیں رمضان المبارک کا مقدس مہینہ چل رہا ہے اور دنیا بھر میں مسلمان روزہ اور عبادات مصروف ہیں ۔ اسی سلسلہ میں نیویارک کے مشہور  ٹائمز اسکوائر پر ماہِ صیام کے آغاز پر تقریباً ایک ہزار سے زائد مسلمانوں کو روزہ افطار کرایا گیا اور ساتھ ہی پہلی تراویح بھی ادا کی گئی۔

      مساجد سماجی طور پر دوری کی نمازوں کی میزبانی کر رہی ہیں، اور افطار کے خیموں نے ضرورت مندوں کو کھانا کھلانے کے لیے واپسی کی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: