உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ramadan 2022: مسلم ممالک میں کب سے شروع ہوگارمضان المبارک؟ جانیے مکمل تفصیلات

    Youtube Video

    جمعہ کو اسلامی دنیا کے مختلف حصوں سے ہلال کو ٹیلی اسکوپ سے دیکھا جا سکتا ہے۔ عالم اسلام کے تمام خطوں میں غروب آفتاب سے پہلے اور سورج غروب ہونے کے بعد چاند کے غروب ہونے کی وجہ سے یہ منظر دیکھا جاسکتا ہے۔

    • Share this:
      بین الاقوامی فلکیاتی مرکز (International Astronomical Centre) کے ڈائریکٹر انجینئر محمد شوکت اودے نے کہا کہ زیادہ تر مسلم ممالک میں شعبان کا مہینہ 4 مارچ 2022 کو شروع ہوا اور ان میں سے زیادہ تر 29 شعبان 1443 ہجری کو ماہ رمضان کا چاند نظر آسکتا ہے۔ جو کہ عیسوی سال کے حساب سے یکم اپریل ہے۔

      یکم اپریل بروز جمعہ کا چاند دیکھنا عالم اسلام میں کہیں سے بھی کھلی آنکھوں سے ممکن نہیں۔ اسے صرف دوربین کی مدد سے دیکھا جا سکتا ہے لیکن افریقی براعظم کے مغرب کے کچھ حصوں سے بڑی مشکل سے دیکھا جا سکتا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس دن ہلال کو امریکہ کے کچھ حصوں میں بہ مشکل کھلی آنکھوں سے دیکھا جا سکتا ہے۔

      مزید پڑھیں: Russia Ukraine War:جنگ کی بھینٹ چڑھے مشرق وسطیٰ کے کئی ممالک، مصر میں بڑھی بریڈ کی قیمتیں، سیاسی بدامنی کا بڑھا خطرہ

      بین الاقوامی فلکیاتی مرکز (IAC) نے اعلان کیا ہے کہ زیادہ تر مسلم ممالک میں رمضان کے مقدس مہینے کا پہلا دن 2 اپریل 2022 بروز ہفتہ ہوسکتا ہے۔ جمعہ کو اسلامی دنیا کے مختلف حصوں سے ہلال کو ٹیلی اسکوپ سے دیکھا جا سکتا ہے۔ عالم اسلام کے تمام خطوں میں غروب آفتاب سے پہلے اور سورج غروب ہونے کے بعد چاند کے غروب ہونے کی وجہ سے یہ منظر دیکھا جاسکتا ہے۔

      مزید پڑھیں: OIC: او آئی سی کے وزرائے خارجہ کا اجلاس، مسلم دنیا کو درپیش چیلنجزپر ہورہا ہے تبادلہ خیال

      آئی اے سی کے مطابق ایسے حالات میں اکثر اسلامی ممالک میں رمضان کے مقدس مہینے کے اگلے دن شروع ہونے کا اعلان کرنے کا رواج ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ 2 اپریل بروز ہفتہ 30 دنوں کے لیے ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: