உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سری لنکا میں6مرتبہ وزیراعظم رہے رانیل وکرماسنگھے بنے صدر،احتجاج کے درمیان دلایا گیا حلف

    سری لنکا کے نئے صدر کے طور پر رانیل وکرماسنگھے اٹھالیا حلف۔

    سری لنکا کے نئے صدر کے طور پر رانیل وکرماسنگھے اٹھالیا حلف۔

    رانیل وکرما سنگھے سیاست میں آنے سے پہلے ایک وکیل تھے۔ 1949 میں پیدا ہونے والے وکرما سنگھے پہلی بار 1977 میں 28 سال کی عمر میں رکن پارلیمنٹ بنے تھے۔ وہ سری لنکا کے پہلے قائم مقام صدر جونیس جے وردھنے کے بھتیجے ہیں۔

    • Share this:
      کولمبو: سری لنکا میں ہنگامہ آرائی کے درمیان نئے صدر رانیل وکرما سنگھے نے اپنے عہدے کا حلف اٹھا لیا ہے۔ 73 سالہ وکرما سنگھے نے جمعرات کو کولمبو کے پارلیمنٹ ہاؤس کمپلیکس میں حلف لیا۔ سپریم کورٹ کے چیف جسٹس جینتا جے سوریا نے انہیں عہدے اور رازداری کا حلف دلایا۔ چھ بار وزیر اعظم رہنے والے وکرماسنگھے کو ایک روز قبل صدارتی انتخابات میں فاتح قرار دیا گیا تھا۔ تاہم، اس کی مخالفت اس لیے بھی کی گئی کیونکہ بہت سے حکومت مخالف مظاہرین اسے راجا پاکسے کے سابقہ ​​دور حکومت سے وابستہ سمجھتے ہیں۔

      سری لنکا کی پارلیمنٹ میں 44 سال بعد خفیہ ووٹنگ کے ذریعے صدر کا انتخاب ہوا۔ 1978 کے بعد یہ پہلا موقع تھا جب ملک میں عوامی مینڈیٹ کے ذریعے نہیں بلکہ ارکان پارلیمنٹ کے خفیہ رائے شماری کے ذریعے نئے صدر کا انتخاب کیا گیا۔ اس ووٹنگ میں رانیل وکرما سنگھے جیت گئے۔ ان کا مقابلہ ڈلاس الہاپروما اور انورا کمارا دسانائیکے سے تھا۔ پی ٹی آئی کے مطابق سری لنکا کی 225 رکنی پارلیمنٹ میں ہونے والی ووٹنگ میں وکرماسنگھے کو 134 ووٹ ملے، جب کہ حکمراں جماعت کے ناراض رہنما دلاس الہاپیروما کو صرف 82 ووٹ ملے۔ بائیں بازو کی جنتا ویمکتی پرامونا (جے وی پی) کی رہنما انورا کمارا دسانائیکے کو صرف 3 ووٹوں پر ہی مطمئن ہونا پڑا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      China-Pakistan Economic Corridor:چین اور پاکستان کا CPECکوافغانستان تک بڑھانے پر غور

      یہ بھی پڑھیں:
      Twitter Vs Elon Musk:عدالت نے کہا-مسک کے خلاف ٹوئٹر کے مقدمے پر اکتوبر میں ہوگی سماعت

      رانیل وکرما سنگھے سیاست میں آنے سے پہلے ایک وکیل تھے۔ 1949 میں پیدا ہونے والے وکرما سنگھے پہلی بار 1977 میں 28 سال کی عمر میں رکن پارلیمنٹ بنے تھے۔ وہ سری لنکا کے پہلے قائم مقام صدر جونیس جے وردھنے کے بھتیجے ہیں۔ وکرما سنگھے گزشتہ 45 سالوں سے سری لنکا کی پارلیمنٹ میں ہیں۔ جب وکرما سنگھے نے جے وردھنے کی حکومت میں نائب وزیر خارجہ کا عہدہ سنبھالا تو وہ وزیر بننے والے سری لنکا کے سب سے کم عمر شخص تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: