உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    رپورٹ: سیکس کے دوران کی جانیں والی باتوں کو ریکارڈ کرتی ہے ایپل کی سیری

    علامتی تصویر۔(نیوز18 ہندی)۔

    علامتی تصویر۔(نیوز18 ہندی)۔

    ایپل کی سیری کو لیکر چونکا دینے والا انکشاف ہوا ہے ایک رپورٹ میں انکشاف ہوا کہ یوزرس کی سیکس کے دوران کی جانے والی باتوں کو سیری ریکارڈ کرتی ہے

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      لوگوں کی سیکس کے دوران کی جانے والی باتوں کو سیری ریکارڈ کرتی ہے۔ گارجین پر چھپی رپورٹ کے مطابق مغربی آئر لینڈ کے شہر کارک کے ایپل کانٹریکٹرس یوزرس کی نجی باتیں سنتے تھے۔
      اس میں کپلس یعنی جوڑوں کے درمیان سیکس کے دوران ہونے والی باتیں شامل تھیں۔ اس کے ساتھ ہی بتایا جارہا ہے کہ ایپل کے یہ تھرڈ پارٹی ورکرس سیری کے ذریعے حساس بزنس ڈیل اور ڈرگ ڈیلس کو بھی سنا کرتے تھے۔
      آئرش ایکزامنر( آئی آر آئی ایس ایچ ای ایکس ا ےایم آئی این ای آر)   کی رپورٹ کے مطابق یہ کانٹریکٹرس سیری کی ریکارڈنگ کو سن کر گریڈنگ کرتے تھے تاکہ سیری کے وائس کمانڈ سمجھنے کی صلاحیت کو اور بہتر کیا جاسکے۔ اس معاملے میں سابق ملازمین نے کہا کہ ہم یوزرس کی پہچان خفیہ رکھتے تھے۔ یہ ریکارڈنگ کچھ سیکنڈ س کی ہوتی تھی۔ جس میں یوزرس کی نجی باتوں کو سنا جاتا تھا۔
      یہ باتیں سیری کمانڈس کے ذریعے ملازمین سنا کرتے تھے۔ پران ملازمین نے یہ بھی بتایا کہ ہر ملازم ہر دن ہر شفٹ میں 1000 سے زیادہ نجی ریکارڈنگس کو سنتے تھے۔ معاملے کی سنجیدگی اور یوزرس کی پرائیویسی  کے مد نظر ایپل نے حال ہی میں 300 کانٹریکٹس کو کام سے ہٹا دیا ہے۔
      اس معاملے میں سب سےحیران کن اور چونکا دینے والی بات یہ ہے کہ ایپل یوزرس کو اس بات کے بارے میں نہیں پتہ تھا کہ سیری کے ذریعے ان کی پرسنل باتوں کو کوئی اور بھی سن رہا ہے۔ اس بارے میں جب ایپل کو معلوم ہوا  تو اس نے گزشتہ مہینے سیری ریکارڈنگ سے کئے جانے والے ٹرانسکرپشن اور گریڈنگ کے کام کو روک دیا تھا۔ اس کے علاوہ ایپل نے اس معاملے میں اپنے یوزرس سے معافی مانگی اور کہا کہ آگے ایسا انہیں ہوگا۔  اور یہ بھی بتایا کہ کیسے سیری بھی آپ کے پرائیویسی کا دھیان رکھتی ہے۔
      First published: